register programma

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• GuruMadMat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
ik ben op zoek naar een programma waarmee ik al zijn instellingen kan vinden vanuit het register!
dus bvb ik heb dreamweaver ofzo geinstalleerd en ik wil dan een backup nemen van zijn registerinfo!

want ik wil een programma overzetten naar een andere pc maar mijn cd van dat programma is kapot
dus zal ik gewoon de map op een cd-rw branden maar dan heb ik nog het registerinfo nodig!

dank bij voorbaat....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
regedit

localmachine>software>macromedia en dan exporten

en eenvoudig op die manier overzetten is er niet bij, dat verklap ik je alvast... er is meer bij een progje dan wat reg key's exporten

A wise man's life is based around fuck you

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij kan dit gewoon met regedit. Misschien heb je wat aan dit topic, welke ik met de search vond.

Edit: Wat Zwelgje ook zegt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 22-01-2006 18:41 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 11:14

bonzz.netninja

Niente baffi

maaruh...als je een legale cd hebt kun je hem toch gewoon downloaden en registeren bij macromedia (adobe)??

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je topicstart is erg warrig en onduidelijk; evenwel is er op alles wat je kan bedoelen reeds een oplossing verzonnen. Als je een backup van een register wil maken kun daar gewoon regedit voor gebruiken; verder zou dit niet nodig moeten zijn om software opnieuw te installeren; je hebt dan immers een key en je kan gratis een nieuwe CD aanvragen of het pakket downloaden :)

Hierbij het verzoek om in het vervolg iets beter te omschrijven wat je precies zoekt zodat we je gerichter op weg kunnen helpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.