Toon posts:

Welke grafische kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb nog ongeveer 300 euro te besteden, ben een computer aan het samenstellen bij cool-prices.nl en zoek alleen nog een geschikte videokaart voor die prijs!

Ik speel een MMORPG genaamd Lineage 2 en wil straks alles op beste kwaliteit en hoogste resolutie (1680x1050) kunnen zetten natuurlijk. 50 euro erop of eronder maakt niets uit, als het qua prijs/kwaliteits verhouding maar een geschikte kaart is!

Wie kan mij wat adviseren? Bij voorbaat dank!

Kaj

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-Wil je PCI-E of AGP? (Ik neem aan PCI-E, aangezien je een nieuw systeem samenstelt)
-Heb je al in de Pricewatch gekeken?
-Heb je bij de kaarten die je gevonden hebt al benchmarks bekeken?

Ik denk dat je het beste voor een 7800GT kan gaan. Maar ik denk dat het het handigste is dat jij voor jezelf bepaald wat je wilt ;)

Verwijderd

PCI E of AGP?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:37

Just_I

What did you just say?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Denk dat het wel een Nvidia 7800GT wordt dan, is het beste in prijs/prestatie in zijn segment...
Ook zou je voor een Ati X1800XL kunnen gaan, die worden tegenwoordig ook behoorlijk goedkoop.
Deze twee zijn wel aan elkaar gewaagd, welke voor jou het beste is hangt een beetje af van de game die je speelt...(zou je ff moeten zoeken naar benchmarks van lineage met die kaarten)
Goedkoopsten van deze:
7800GT
X1800XL

Aangezien de X1800XL toch €35 meer kost zou ik voor een 7800GT gaan. Maar dat is meer persoonlijk.

Edit: ik heb aangenomen dat het PCI-E moet zijn aangezien het een nieuw systeem wordt, zou dom zijn nu nog AGP te gaan aanschaffen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 18:02 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

http://gathering.tweakers..._message/22262237#welkevk - idd :o

Kaj, helaas geef je in deze topic weer blijk van niet goed zelf gezocht te hebben. GoT is geen helpdesk, je wordt geacht zelf reviews te kunnen opzoeken en eigen keuzes te maken. Probeer dat eens een keertje...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.