Ik heb een reusachtigh probleem, ik betwijfel of er een oplssong voor bestaat, maar allez doe jullie best 
Onlangs deed ik pc upgrade, na de nodige problemen was win xp pro geinstalleerd, ik had drivers van mn grafische kaart geinstalleerd, alles leek goed te gaan. Vervolgens start ik een spel op (aan spel ligt niet want heb met verscheidene spellen geprobeert, en allen hadden ze het probleem). Het spel laadt helemaal, ik zie de map, alles ziet er goed uit, en dan bleef hij ff hangen, zwart scherm, terug beeld, blijven hangen en hij valt uit, terug in windows. NA lang zoekn blijkt probleem aan de snelheid te liggen, ik schroef AGP in bios terug naar 4x i.p.v. 8x. Ik start op, spel lukt, maar op dat moment had ik drivers gedeinstalleerd. Het leek nochthans dat de drivers goed geinstalleerd waren, alsof de pc dacht dat ze geinstalleerd waren (als je me snapt
). Ik installeer dus nu de drivers, ik reboot systeem: hij geraakt bij windows en dan reboot, dit verschillende keren achter mekaar, vervolgens moet ik kiezen hoe ik windows wil opstarten, ik kies: met laatste recente settings die werken, ik geraak in windows, voor 5 sec
. En dan reboot. Oke ik denk ik start op via Floppy of WIN cd en ik heb nog een abckkup gemaakt met snapshot, dan kan ikl die terugplaatsen (snapshot is een zoort ghost prog voor winxp,http://www.drivesnapshot.de/en/ ). Ik zet primary boot device cd: hij start op, ik hoor cd ff starten, ik zie harware testen van de cp cd voor 2 sec en dan wordt scherm zwart
, iets gelijkaardigs gebeurt met de floppy. HJet komt er dus op neer dat ik niet in WIN XP kan, en ook niet kan booten met cd of floppy, Heeft dit een oplossing?
mn specs:
AMD 64 bit 3500+ socket 939 venice edition
Asrock Dual939-SATA2 ULi M1695 chipset
512 mb ram
ATI Radeon 9550 Series SE AGP 4x/8x
Ik heb al geprobeerd om het RAM te vervangen, zonder resultaat, ook de grafische kaart heb ik vervangen door een PCI kaart, eveneens zonder resultaat
Please help
Jeroen
Onlangs deed ik pc upgrade, na de nodige problemen was win xp pro geinstalleerd, ik had drivers van mn grafische kaart geinstalleerd, alles leek goed te gaan. Vervolgens start ik een spel op (aan spel ligt niet want heb met verscheidene spellen geprobeert, en allen hadden ze het probleem). Het spel laadt helemaal, ik zie de map, alles ziet er goed uit, en dan bleef hij ff hangen, zwart scherm, terug beeld, blijven hangen en hij valt uit, terug in windows. NA lang zoekn blijkt probleem aan de snelheid te liggen, ik schroef AGP in bios terug naar 4x i.p.v. 8x. Ik start op, spel lukt, maar op dat moment had ik drivers gedeinstalleerd. Het leek nochthans dat de drivers goed geinstalleerd waren, alsof de pc dacht dat ze geinstalleerd waren (als je me snapt
mn specs:
AMD 64 bit 3500+ socket 939 venice edition
Asrock Dual939-SATA2 ULi M1695 chipset
512 mb ram
ATI Radeon 9550 Series SE AGP 4x/8x
Ik heb al geprobeerd om het RAM te vervangen, zonder resultaat, ook de grafische kaart heb ik vervangen door een PCI kaart, eveneens zonder resultaat
Please help
Jeroen