Toon posts:

Kan iemand mij wat helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey
Ik ben eigenlijk een grote noob op dit gebied maar alle hulp is welkom.
Ik houd zelf erg veel van goede bass die je wat kan voelen en ben daarom van plan een subwoofer en dergelijke te kopen. Nou weet ik niet wat ik hier allemaal voor nodig heb? Ik had een subwoofer gezien bij www.radiomatrix.nl van 100 euro voor 50 euro. Nou wil ik die wel halen maar weet ik nog niet wat er allemaal nog meer bij moet. Heb ik ook een versterker ofzo nodig... ik wil zegmaar mijn mp3 speler er op aan kunnen sluiten en dan gewoon muziek met veel bass kunnen horen.
Wat raden jullie mij aan. Wss domme vraag sorry voor dat.

Verwijderd

Topicstarter
BASS BOX CILINDER PUSH-PULL
Afbeeldingslocatie: http://www.radiomatrix.nl/site/images/stories/202_450.jpg

* Twee 10" woofers in push-pull configuratie
* Gevoerd met duurzame zwarte stoffen bekleding
* Gebogen plexiglas cover biedt zicht op de speakers

Vermogen 600W max.
Magneet 1.13kg (40 Oz)
Impedantie 4 ohms
Afmetingen 340 x 340 x 615mm

VAN € 139,95 VOOR € 100,-

En kan ik deze ook in mijn kamer neerzetten of is dit meer voor in de auto?

Verwijderd

Wat dacht je van een Logitech Z2300 setje? Heb ik ook en knalt goed

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks en kan je daar nog andere subwoovers bij aanluiten?
erg bedankt voor je reactie trouwens

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik denk dat je zelf eerst is meer moet gaan info-en en googlen naar goede woofers.
Een beetje inzet wordt hier wel gewaardeert! Welkom op GoT trouwens, maar lees de faq's even!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 10:44

Dentheman

Zie signature

Als je alleen een subwoofer koopt is het enige wat je zal horen de boem, de hoge tonen zullen wegvallen, daarom doe jij er goed een een all-in-one setje te kopen,

ga anders een langs de lokale kringloopwinkel, veel mensen die hun (goede) dure stereoset verruilen voor een dvd-home cinemaset, vriend van mij heeft z'n hele setup 2ehands maar het klinkt wel super!

Zie ondertitel

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Nee dat gaat nooit werken op je mp3 speler ;) Is bedoeld voor in je auto. Maar wat wil je zelf precies mee, hoeveel geld heb je er voor over, wil je het alleen voor je mp3 gebruiken of wil je er in toekomst ook nog wat aan hebben.

Kijk anders hier eens
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]

PS. wil je alleen bass hebben dan moet je deze kopen Link :) moet je er wel een kastje om heen bouwen

[ Voor 16% gewijzigd door IceClub op 22-01-2006 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Dat Logitech Z2300 lijkt me wel wat opzich, had gezien dat je hem aan kon sluiten op mp3 speler en gameconsole waar ik juist naar op zoek was dank daarvoor. Is het ook mogelijk op deze stetjes een dikkere subwoofer erbij te nemen? Ik zal trouwens nu even die links van iceclub goed doorlezen bedankt voor alle aardige reacties, sorry dat ik zon noob ben. Heb ongeveer 200euro te besteden, welke setjes staan bekend om hun zware bass?

(edit. vet filmpjes trouwes :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 17:56 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop ergens een winkel binnen, kijk en vraag gewoon het eea na, dan kan je het nog eens zelf horen ook. Veel pc zaken hebben pc speakertjes gewoon staan en bij mediamarkt kan je dit soort dingen ook zien en evt horen. Lijkt me handiger dan lukraak zonder enige info op internet te gaan kijken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.