Toon posts:

WEBHOSTING

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Leden,

Voor mij is het de eerste keer dat ik hier aangemeld ben. Een goede vriend van mij raadde mij deze site aan. Op dit moment ben ik bezig/ wil ik een website gaan maken. Voor mij is het duidelijk dat ik eerst moet gaan zoeken welke domeinnaam vrij is. Vervolgens moet een site met aantal mb gaan "huren". Momenteel ben ik veel hostings aan het bekijken. Echter wil ik graag advies van andere, zijn er mensen die mij misschien kunnen zeggen welke hostings goed zijn en welke weer niet. De bedoeling is echter dat ik een informatieve website ga bouwen met ruim 25-30 mb. Ook vraag ik me af op welke hosting wel/ geen reclame wordt gemaakt op de desbetreffende website van je zelf.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij het een en ander kunnen adviseren!

Groetjes Bianca

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Hoi bianca,

welkom op got :)

Je bent niet de eerste met deze vraag, en op got zal je zien dat je heel erg veel kunt vinden met de search.
zo bijv dit:
Internet & Telefonie - hosting FAQ

offtopic:
je topic staat nu namelijk ook in het verkeerde forum. Ow en je topictitel hoeft niet voledig in caps hoor (staat zo schreeuwerig)

[ Voor 26% gewijzigd door BasieP op 22-01-2006 16:07 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:34

Kvn

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:04:
Beste Leden,

Voor mij is het de eerste keer dat ik hier aangemeld ben. Een goede vriend van mij raadde mij deze site aan. Op dit moment ben ik bezig/ wil ik een website gaan maken. Voor mij is het duidelijk dat ik eerst moet gaan zoeken welke domeinnaam vrij is. Vervolgens moet een site met aantal mb gaan "huren". Momenteel ben ik veel hostings aan het bekijken. Echter wil ik graag advies van andere, zijn er mensen die mij misschien kunnen zeggen welke hostings goed zijn en welke weer niet. De bedoeling is echter dat ik een informatieve website ga bouwen met ruim 25-30 mb. Ook vraag ik me af op welke hosting wel/ geen reclame wordt gemaakt op de desbetreffende website van je zelf.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij het een en ander kunnen adviseren!

Groetjes Bianca
Hoi Bianca.

Zelf host ik mn spul bij PCExtreme, kijk hiervoor op http://www.pcextreme.nl

Naar mijn mening een van de betere en goedkopere hosters van Nederland.

Uiteraard maken ze geen reclame op _jouw_ site.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:05
Welkom :)

Van een hosting bedrijf waar je betaald, mag je eigelijk wel verwachten dat er geen reclame op komt ;).

Zelf hostin ik bij http://www.host-masters.net, waar ik nu een jaar bij zit, en ik vind het zeer prettig, ik zal hier dus de komende jaren nog bij blijven.

Prettige servers, keuze uit controle paneel Cpanel/Plesk, al denk ik niet dat zoiets je heel veel zegt als ik je zo hoor, maar dat komt nog wel :P
Kvn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:07:
[...]

Hoi Bianca.

Zelf host ik mn spul bij PCExtreme, kijk hiervoor op http://www.pcextreme.nl

Naar mijn mening een van de betere en goedkopere hosters van Nederland.

Uiteraard maken ze geen reclame op _jouw_ site.
Ik vond het van PCextreme alleen wel onprofessioneel dat ik bij zou moeten betalen voor een http doorstuurservice :/ en ik heb daar nu dus al een half jaar een ongebruikt domein staan, omdat ik weiger extra te betalen voor een doorstuur service, ik vind dat zoiets standaard bij mijn domein hoort, en er zijn genoeg hosters die dat wel gratis doen.

Owja, pas trouwens op met hele goedkope, goedkoop = duurkoop.

[ Voor 48% gewijzigd door thaan op 22-01-2006 16:13 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Tsja, er zijn VELE bedrijven die hosting doen. Neostrada en PCExtreme zijn voorbeelden van goedkope. Ik zelf gebruik Neostrada, en heb helemaal geen klachten over ze, en ze zijn spotgoedkoop (vanaf 1 euro/maand 250mb ruimte & 3gb bandbreedte, en geen limiet op db, mail, etc)

Als je hosting koopt (huurt) dan betaal je er voor, en zullen ze nooit reclame op jou site zetten. Alleen gratis hosters doen zo iets (ze moeten ergens hun inkomen vandaan halen). Je kan natuurlijk wel zelf reclame voor ze maken, maar dat is vrijwillig.

[ Voor 15% gewijzigd door sariel op 22-01-2006 16:12 ]

Copy.com

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik laat mijn website hosten door Alfa Hosting. Ook deze hoster is goedkoop, zeker als je kijkt naar wat je er voor terug krijgt: http://www.alfahosting.be is hun website... :)

Tevens is dit (zoals eerder gezegt) een erg vaak voorkomend onderdeel, in de FAQ staan als het goed is een paar links, naar websites waar webhosters vergeleken worden, misschien heb je daar wat aan... :)

Succes met zoeken in ieder geval! :) :+

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 22-01-2006 16:17 ]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 21:07
Ik denk niet dat Bianca er veel mee opschiet als iedereen hier gaat roepen waar men zijn / haar domein heeft liggen.

Volgens mij is het beter dat je eerst eens op Webhosters.nl gaat kijken. En dan met 1 of 2 hosters hiero terug komen en kijken via de search of er al topics over zijn.

Maar dit staat allemaal ook al in de FAQ..

TE KOOP: BMW R1100RT Custom Honda NTV650 Daytona motormover

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:54

André

Analytics dude

Hallo biancar, welkom op GoT :)

De info die je zoekt kun je hier vinden:
Internet & Telefonie - hosting FAQ

En verder kan ik je aanraden diverse FAQ's door te lezen zodat je weet wat je wel en wat je niet kunt vragen ;)
[FAQ]Algemene GoT FAQ[/FAQ]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.