Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ontvang zomaar SMS van vriendin die niks stuurt

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hier iets heel raars, mijn vriendin en ik krijgen zojuist een SMS van elkaar die we helemaal niet op dat moment hadden verstuurd.

Ik heb gisternacht een SMS gestuurd en kreeg binnen een minuut een ontvangstbevestiging. Mijn vriendin kreeg hem pas een uur terug op de GSM, terwijl de ontvangstbevestiging er al wel was.

Ik kreeg zojuist ineens een SMS van mijn vriendin binnen die ze vanochtend had verstuurd. Dit is veel te laat.

Daarnaast werd zo ook nog gebeld door een nummer wat totaal niet bij ons in de buurt was, maar die heeft ze niet op tijd kunnen opnemen.

Ik heb in het verleden al een keer een hele SMS uitwisseling gehad met mijn collega, althans dat dacht ik, maar 10 minuten later kwam ze terug en stond haar telefoon gewoon uit, en zij wist van niks.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51

AvK

Ready Set Go

Tie Lie li li .....Tie Lie li li .....(muziekje van The Twilight Zone) :X

of gewoon vertraging in het netwerk?
of iemand haalt een geintje uit?

[ Voor 5% gewijzigd door AvK op 22-01-2006 16:08 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Fairy
  • Niet online
AvK schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:06:
Tie Lie li li .....Tie Lie li li .....(muziekje van The Twilight Zone) :X

of gewoon vertraging in het netwerk?
of iemand haalt een geintje uit?
Nee ze haalt geen geintje uit. Rare dingen die mobieltjes.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Fairy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:58:
Ik heb hier iets heel raars, mijn vriendin en ik krijgen zojuist een SMS van elkaar die we helemaal niet op dat moment hadden verstuurd.
Dus ze zijn gewoon met vertraging aangekomen?
Daarnaast werd zo ook nog gebeld door een nummer wat totaal niet bij ons in de buurt was, maar die heeft ze niet op tijd kunnen opnemen.
Dat lijkt me los te staan van de smsjes.
Ik heb in het verleden al een keer een hele SMS uitwisseling gehad met mijn collega, althans dat dacht ik, maar 10 minuten later kwam ze terug en stond haar telefoon gewoon uit, en zij wist van niks.
Hoe kan dat? Stuurde ze iets terug?

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Fairy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:58:
http://www.allesgratis.net/gratissms.html
een overzichtje van de sites die gebruikt kunnen zijn, bij de sommige sites zoals telfort moet je inloggen voordat je sms'jes kunt versturen.
bij de meesten in de link moet je zelf je telefoonnummer opgeven, of van jouw collega.
zodat jij denkt een sms van je collega te krijgen ,terwijl zij van niets weet.

jouw sm's terug komt natuurlijk wel bij jouw collega aan?

• Fairy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:24:
[...]

http://www.allesgratis.net/gratissms.html
een overzichtje van de sites die gebruikt kunnen zijn, bij de sommige sites zoals telfort moet je inloggen voordat je sms'jes kunt versturen.
bij de meesten in de link moet je zelf je telefoonnummer opgeven, of van jouw collega.
zodat jij denkt een sms van je collega te krijgen ,terwijl zij van niets weet.

jouw sm's terug komt natuurlijk wel bij jouw collega aan?
Nee kwam niet bij die collega aan, en ik kreeg ook respons op de verstuurde SMS berichten. Echt heel raar.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb ik ook best vaak.
Stuur ik 'n sms, binnen 3 seconden gaatie trillen 'bericht verstuurd'
Kom ik op school, vraag ik aan degene naar wie ik wat gestuurd heeft of die bv. de cd heeft meegenomen, waarom ik gevraagd heb, heeftie niks ontvangen. Zitten we 2 uur later in de les, krijgt die z'n smsje binnen :| In mijn geval ligt 't volgens mij aan mn telefoon zelf: SPV M500

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
CLB schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:11:
Heb ik ook best vaak.
Stuur ik 'n sms, binnen 3 seconden gaatie trillen 'bericht verstuurd'
Kom ik op school, vraag ik aan degene naar wie ik wat gestuurd heeft of die bv. de cd heeft meegenomen, waarom ik gevraagd heb, heeftie niks ontvangen. Zitten we 2 uur later in de les, krijgt die z'n smsje binnen :| In mijn geval ligt 't volgens mij aan mn telefoon zelf: SPV M500
bericht vestuurd betekend dat die je outbox uit is :), je moet delivery report aanzetten, in het grote topic erover staat welke registery tweak daarvoor nodig is :)
dan krijg je dus een nieuw bericht in je inbox terug, met het nummer erin en de tijd dat het verzonden is...

Gallery V&A

Pagina: 1