Ik wil de gesprekken die ik met mijn mobiele telefoon voer opnieuw beluisteren. Welke mobiele telefoons leveren zo een functie?
De K750i (en dus de W800i ook) kan dat in ieder geval, je moet het wel per gesprek apart aanzetten dacht ik.
Verwijderd
Mijn Sony Ericsson K300i kan dat geloof ik hoorVerwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:45:
Ik wil de gesprekken die ik met mijn mobiele telefoon voer opnieuw beluisteren. Welke mobiele telefoons leveren zo een functie?
Ik heb zelf een Sony Ericsson k750i, daar zit ook zo'n functie dat je je gesprekken kan opnemen. Maar ik denk dat er op bijna elke moderne telefoon wel zo'n functie zit.
Gewoon een aantal telefoons naast elkaar leggen en die gaan vergelijken, ff research doen dus
Gewoon een aantal telefoons naast elkaar leggen en die gaan vergelijken, ff research doen dus
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Zo, dat zijn er toch een aantal. Met de mijn gsm kan dat niet, maar ja, dat zo een goedkoop prepaid geval.
bij de k750 zijn het gewone bestandjes (amr formaat) die je van je telefoon kan halen met de bijgeleverde usb kabel ja, of je zet ze op het geheugenkaartje die je dan in een cardreader stopt
[ Voor 4% gewijzigd door Sick Nick op 22-01-2006 16:07 ]
Dit is echt een te magere topicstart. Heb je zelf ook al enig zoekwerk verricht? Met de GoT search kun je namelijk al vrij veel resultaten vinden evenals met Google.
Smartphones hebben deze feature ook. Wanneer het toestel er standaard niet over beschikt kun je ook altijd nog een applicatie installeren die het wel mogelijk maakt.
Smartphones hebben deze feature ook. Wanneer het toestel er standaard niet over beschikt kun je ook altijd nog een applicatie installeren die het wel mogelijk maakt.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()