Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gesprekken opslaan op mobiele telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de gesprekken die ik met mijn mobiele telefoon voer opnieuw beluisteren. Welke mobiele telefoons leveren zo een functie?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00

Sick Nick

Drop the top!

De K750i (en dus de W800i ook) kan dat in ieder geval, je moet het wel per gesprek apart aanzetten dacht ik.

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-11 20:12

B4tman_DH

To the Bat.....

SE W800i

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:45:
Ik wil de gesprekken die ik met mijn mobiele telefoon voer opnieuw beluisteren. Welke mobiele telefoons leveren zo een functie?
Mijn Sony Ericsson K300i kan dat geloof ik hoor :)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik heb zelf een Sony Ericsson k750i, daar zit ook zo'n functie dat je je gesprekken kan opnemen. Maar ik denk dat er op bijna elke moderne telefoon wel zo'n functie zit.

Gewoon een aantal telefoons naast elkaar leggen en die gaan vergelijken, ff research doen dus :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

Topicstarter
Zo, dat zijn er toch een aantal. Met de mijn gsm kan dat niet, maar ja, dat zo een goedkoop prepaid geval.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een klein vraagje. In wat voor formaat worden die gesprekken opgeslagen? Kan ik ze overbrengen naar m'n pc, indien nodig? mbv usb kabeltje oid.?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00

Sick Nick

Drop the top!

bij de k750 zijn het gewone bestandjes (amr formaat) die je van je telefoon kan halen met de bijgeleverde usb kabel ja, of je zet ze op het geheugenkaartje die je dan in een cardreader stopt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sick Nick op 22-01-2006 16:07 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit is echt een te magere topicstart. Heb je zelf ook al enig zoekwerk verricht? Met de GoT search kun je namelijk al vrij veel resultaten vinden evenals met Google.

Smartphones hebben deze feature ook. Wanneer het toestel er standaard niet over beschikt kun je ook altijd nog een applicatie installeren die het wel mogelijk maakt.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.