Toon posts:

[XP] programmas lopen vast na standby*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht.
Packard bell intermedia.
intel pentium4 2,93 ghz
1024 geheugen
windows xp home

Ik heb in het begin al een ntldr ontbreekt probleem gehad. Heb ik toen op gelost door de pc teherstellen met het PB herstelprogramma.

Mijn probleem is als ik de computer in standby zet, en hem daarna erweer uit haal. Lopen de programmas vaak vast wie ik daarna opstart en kan ik de pc niet meer afsluiten
Hoe kan ik dit oplossen??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
startpost aangepast. Weet niemand hoe ik dit moet oplossen?? Me pa heeft er namelijk een beetje haast bij.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:14
Ik denk dat het ontbreken van ntldr en dit probleem toch wel een beetje in verband staan, want dat soort bestanden verdwijnen niet zomaar. Overigens kwam ik door te [search=vastlopen na standby] flink wat topics tegen, misschien staat daar nog wat tussen wat bij jou van toepassing is.

Ben trouwens wel benieuwd waarom je uberhaupt gebruik maakt van standby, ik heb altijd het gevoel dat de computer trager werkt als ie uit standby komt. En booten op zo'n systeem lijkt me een kwestie van 1 minuut, en dan heb je ook geen last van vastlopers ;)

The devil is in the details.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het is hoogstwaarschijnlijk een driver probleem. Je zou anders ook eens kunnen kijken of hibernate wel goed werkt.

zie verder de post van "vorige maand" O-)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
het ntldr ontbreekt probleem kwam doordat ik file=40 heb verandert in file=70 dacht ik in config.nt .. toen kreeg ik dit probleem. Na pb herstel was dit weer file=40. Nou heb ik er file=120 van gemaakt sinds vandaan en nou doet mij dos boekhoudprogramma het ook. Maar dit heeft volgens mij niks met standbye temaken ofwel??

Met standby bedoel ik dat als ik bijvoorbeeld na een uur terug kom, dan is de computer in de standby modus gegaan en als ik hem hier uit haal, lopen meestal alle programmas vast.

Met booten wat bedoel je daarmee?? opnieuw opstarten??

En wat is een hibernate??

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

wat is een google ?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:34:
het ntldr ontbreekt probleem kwam doordat ik file=40 heb verandert in file=70 dacht ik in config.nt .. toen kreeg ik dit probleem. Na pb herstel was dit weer file=40. Nou heb ik er file=120 van gemaakt sinds vandaan en nou doet mij dos boekhoudprogramma het ook. Maar dit heeft volgens mij niks met standbye temaken ofwel??
quote]

ff ander vraagje. Is het goed wat ik heb gedaan met die file enzo? Niet schadelijk voor pc ofso? Kan iemand mij vertellen wat ik heb verandert, enigste wat ik weet dat nu het dos programma het doet, maar wat het precies inhoud no idea..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:14
Waar heb je sowieso gevonden dat je in ntldr iets moest veranderen? Misschien dat er daar nog wat meer informatie staat over wat het doet, etc :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:10:
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:34:
quote]

ff ander vraagje. Is het goed wat ik heb gedaan met die file enzo? Niet schadelijk voor pc ofso? Kan iemand mij vertellen wat ik heb verandert, enigste wat ik weet dat nu het dos programma het doet, maar wat het precies inhoud no idea..
weet iemand dit??
Pagina: 1