Hallo iedereen,
Ik ben aan het experimenteren om via bluetooth informatie (text-zoals in een sms) uit te wissen tussen deze 2 gsm's.
Beltonen en foto's gaat wél standaard maar bijvoorbeeld doodgewone text niet.
Jar applicaties installeren gaat op beide toestellen dus heb ik al een chat client gedownload (chat2u) deze werkt prima op men nokia maar dan weer niet op de samsung:-).
Dingen uitproberen is nu het probleem niet (doe ik maar al te graag
) maar als ik het progje op de samsung wil installeren moet ik altijd een internetconnectie maken en het downloaden, de kosten lopen dan al snel op. Bij men nokia gooi ik het gwn op het geheugenkaartje en installeer ik het via bestandsbeheer.
Mijn vraag is dan ook: weet iemand goede software die zeker op de samsung werkt of weet er iemand een manier om de software zonder een internetconnectie te installeren op de samsung?
Enige vereiste is dat het via bluetooth kan (lekker gratis:d)
alvast bedankt!
Ik ben aan het experimenteren om via bluetooth informatie (text-zoals in een sms) uit te wissen tussen deze 2 gsm's.
Beltonen en foto's gaat wél standaard maar bijvoorbeeld doodgewone text niet.
Jar applicaties installeren gaat op beide toestellen dus heb ik al een chat client gedownload (chat2u) deze werkt prima op men nokia maar dan weer niet op de samsung:-).
Dingen uitproberen is nu het probleem niet (doe ik maar al te graag
Mijn vraag is dan ook: weet iemand goede software die zeker op de samsung werkt of weet er iemand een manier om de software zonder een internetconnectie te installeren op de samsung?
Enige vereiste is dat het via bluetooth kan (lekker gratis:d)
alvast bedankt!