Toon posts:

2x XP op C 1 heel, ander stuk, Outlook export uit kapotte XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het topic zegt ;)

Op mijn laptop ging de update van XPhome naar XPpro verkeerd, setup blijft hangen. Tijdens de setup die blijft hangen heb ik via een commandbox een andere setup gerund. Deze setup geen update genoemd, maar een complete install. Dit ging wel goed. Nu wil ik o.a. mijn mail en mijn documenten uit de kapotte installatie overhalen naar de juiste.

Hoe in vredesnaam krijg ik dat voor elkaar?

Dank alvast, ik heb meer dan genoeg gezocht, kon niets vinden.. oh help help help!!!!!

grtz,
Dip

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Lees de Officesuites en -software - FAQ eens. Daar staat exact in hoe en waar je je mails terug vindt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor je reactie, maar zoals ik al zei, ik heb genoeg gezocht.. ik kan zo niks vinden. De Faq heb ik uiteraard doorgelezen.

Het probleem zit hem erin dat ik niet bij de "Mijn Documenten" directory kan van mijn oude install (die ik dus niet kan opstarten, die blijft loopen). Daar gaat het dus mis...

groet,
Eric

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Waarom kom je daar niet bij? Onvindbaar, geweigerde toegang, rechten, disk- of readerrors? Kun je die schijf / directory's wél benaderen als je opstart van cdrom (Bart PE, Knoppix)? Is Documents & settings overschreven, welke username(s) had/heb je in gebruik? Wees eens wat concreter....

offtopic:
liever geen groeten onder een post ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland