Toon posts:

kazaa lite 2.4.3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds herinstallatie van win XP SP2 werkt Kazaa lite 2.4.3 niet meer, terwijl dit vroeger probleemloos ging. Heb op google een oplossing gezocht en meerdere installaties geprobeerd, maar niks werkt. Norton & Windows firewall staan uit. Iemand een oplossing aub?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Wat werkt er niet? Wat voor foutmeldingen krijg je? Wat werkt er wel?
Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Verwijderd

Kazaa niet meer gebruiken? ;)
Modbreak:Laat mensen maar zelf besluiten of ze een programma wel of niet gebruiken ;)

[ Voor 62% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2006 14:21 ]

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:01

996

Heb ook gemerkt dat na herinstallatie ik kazaalite niet meer aan de gang kreeg, het programma start wel op maar er wordt geen verbinding meer gemaakt. De knop verbinden blijft lichtgrijs.
Is me niet gelukt het weer aan de praat te krijgen... Ik denk dat de TS hetzelfde probleem heeft ?

Verwijderd

Topicstarter
het start perfect op, maar het search veld blijft grijs. De melding 'connecting' blijft gewoon duren...

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Is kazaa niet gewoon dood? Even buiten het feit dat mensen het massaal in de steek laten en er ook vrij veel troep op te vinden was. Bestaat het nog. Andere optie is natuurlijk dat het programma niet meer compatible is met hun netwerk.

specs

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Check dit topic eens. Dat werkte voor mij. Echter had je dat met een paar simpele handelingen zelf ook wel kunnen vinden ;).

Verwijderd

Topicstarter
vreemd, vorige maand (voor herinstallatie) werkte het nog prima. Ik merk dat er 1001 versies van Kazaalite in omloop zijn en heb geen flauw idee welke ik best gebruik. Maar ja, als het echt dood is...

Ik weet dat er voor alle programma's voor- en tegenstanders zijn, maar wat is volgens jullie het beste alternatief voor Klite? Limewire of iets dergelijks? Ik ben helemaal niet zo'n pc kenner maar zou graag een goed P2P programma vinden dat makkelijk configureert en niet te veel geheugen vreet.

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten, het werkt!! Bedankt voor de link, ik had die registry ook al geprobeerd maar stomweg vergeten op het rode kruisje te drukken.

yeehaw!
Pagina: 1