Toon posts:

De beste router voor gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 773 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al een hele tijd naar een oplossing om mijn netwerk veilloos te laten lopen, tot nu toe is het niet gelukt. Dus ik ga m`n wanadoo livebox vervangen omdat de livebox veel vast loopt NAT errors geeft etc etc. Maar ik zou graag willen weten welke router nou out-of-the-box direct games kan hosten en waarbij je veilloos een goed netwerk kan opstarten?
Hij moet tenminste 4 poorten hebben + telefonie + adsl 2+. Ik heb gezocht op het internet maar ik heb nog niet zoveel kunnen vinden :(.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 20:59

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

na 6 minuten een kick? :+
Kijk eens naar een Draktek 2800 of misschien een los modem en router met behulp van de D-Link DGL-4300... op internet is van alles te vinden! :P

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-03 20:56
Ik heb geen ervaring met adsl routers e weet dan ook niet wat je het best neemt, wat ik wel weet is dat je de mensen hier tenminste de tijd moet geven om het bericht te lezen en eventueel wat op te zoeken. Oftewel, kicken mag pas na 24 uur ;)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
om games te hosten zul je zowiezo moeten portmappen, geen enkele router kan out-of-the-box spellen hosten. (iig niet zolang niet elk spel UPNP ondersteund)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar ik wil zeker weten dat de router het perfect gaan doen zonder vage shit zoals ik nu met mijn speedtouch 510 heb, waar ik overgens gek van word.

Verwijderd

Ten eerste is dit zelf uit te zoeken door op zijn minst even de search-functie van het forum te gebruiken; jij bent lang de eerste niet die zich dit afvraagt. En ten tweede zul je je toch echt moeten gedragen, wil jij op dit forum kunnen blijven. Je topic binnen 6 minuten (!!) kicken hoort daar duidelijk NIET bij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.