Hallo, ik ben bezig om een RAID configuratie in te stellen. Na dat te hebben gedaan wil ik windows er weer opzetten..volgens het boekje van mijn moederbord (ASUS A8N SLI Premium) moet ik daarvoor eerst een driver disk van de SATA RAID Controller in dit geval Sillicon Image, dit heb ik even op mijn 2e pc gedaan..........
Maar Nu..als ik win xp wil instaleren moet ik volgens het boekje in het begin van de installatie op F6 drukken voor voor het installeren van een niet microsoft raid stuur programma..als ik dit doe komt er na een tijdje de vraag of ik dan een driver disk heb..ik druk dan op JA..maar hij leest dat verdomde ding niet..nu is mij opgevallen dat het groene lampje van mijn floppydisk constant brand...Is dit het probleem??
Wie kan me helpen...
Het gaat om 2x WD360 10.000 toeren..
Gr PAtrick
Maar Nu..als ik win xp wil instaleren moet ik volgens het boekje in het begin van de installatie op F6 drukken voor voor het installeren van een niet microsoft raid stuur programma..als ik dit doe komt er na een tijdje de vraag of ik dan een driver disk heb..ik druk dan op JA..maar hij leest dat verdomde ding niet..nu is mij opgevallen dat het groene lampje van mijn floppydisk constant brand...Is dit het probleem??
Wie kan me helpen...
Het gaat om 2x WD360 10.000 toeren..
Gr PAtrick