De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...
Windows Operating Systems > Software Algemeen.
Werkt het wel goed in Internet Explorer?mimetypes in die browser al aangepast? Want .asp is gewoon een webpage, die zou gewoon met Internet Explorer moeten openen
Volgens mij ligt het probleem niet aan de client; maar aan de serversanfranjake schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:19:
Volgens mij heb je het niet over een OS, maar over een browserprogrammatje.
Werkt het wel goed in Internet Explorer?mimetypes in die browser al aangepast? Want .asp is gewoon een webpage, die zou gewoon met Internet Explorer moeten openen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Intentionally left blank
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ja IE doet het wel goed; iedere link op funda.nl doet het niet goedmet FF.sanfranjake schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:19:
Volgens mij heb je het niet over een OS, maar over een browserprogrammatje.
Ik had dit trouwens in OS geplaatst omdat ik denk dat dit nix met FF heeft te maken.
voorbeeld:
http://www.funda.nl/koop/...erdam&refining=N&straal=1
Vreemd trouwens dat bv een andere .asp site... http://www.breekpunt.nl/artikelen.asp wel werkt
[ Voor 23% gewijzigd door Pino! op 22-01-2006 16:02 ]
De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...
verwijderd en FF opnieuw geinstalleerd.
Alles werkt nu prima; jammer dat we er nooit meer achter komen waarom het mis ging.
Bedankt voor het meedenken!!