Toon posts:

Speakers!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een Terratec DMX fire 1024 kopen maar ik weet nog niet welke boxen... Welke is beter labtec 2514 of de labtec arena 515?
(Of weet iemand een betere combinatie van Geluidskaart en speakers qua prijs/kwaliteit?)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Wat is je budget?

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen Groot Budget!!!!!! Wat wil je als je 16 bent en bijna iedere week uitga!!!
Maar welke Geluidskaart + Speakers is nou aan te raden? Maximaal rond de 300,-

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

Je hebt jezelf al het beste advies gegeven :) De arena 515 en de 2514 zijn hetzelfde behalve het kleurtje :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zondag 21 januari 2001 16:25 schreef assault het volgende:
Ik heb geen Groot Budget!!!!!! Wat wil je als je 16 bent en bijna iedere week uitga!!!
<knip>
Ofwel eigen schuld, koop meteen FF een nieuw keyboard je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toets blijft hangen. :(

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Waarom zou je zowiezo PC speakers kopen...
Ik vin het geluid toch altijd minder..
Sluit je PC gewoon op je Audio installatie aan...

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 09:25 schreef cirrus het volgende:
Sluit je PC gewoon op je Audio installatie aan...
Dan heb je nog steeds betaald voor geluid.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:53
Op maandag 22 januari 2001 16:24 schreef iefje het volgende:

[..]
Dan heb je nog steeds betaald voor geluid.
ja, maar de meeste mensen hebben al een stereo staan.. dus dan is het relatief goedkoop om de pc er even aan te hangen.

daarnaast, de slechtste stereo is beter dan de beste computerboxjes (al wordt het wel beter, de nieuwere labtecjes klinken al heel aardig, voor de prijs)

Verwijderd

Koop een paar Tannoys... Supergeluid maar wel prijzig. Tannoy Kingdoms zijn aanraders... maar je hebt wel extreeeeeeeem veel geld nodig :P >:)

• JT

JT

VETAK y0

TANNOY ROELEERT !!!! kep de 633

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Haha weet ik en ik heb de Tannoy 637 Rosewood Plud Gold en die roeleert boven de 633 :9

• JT

JT

VETAK y0

MAAR ik ga er binnenkort een REL Strata 3 bij kopen >:) :9 :9 :9 Die 63 serie roeleert echt, raar dat ze niet meer worden gemaakt.

Ecodan warmtepomp

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Tja, het is maar wat je wilt. Ik zou je aanraden een góede koptelefoon te kopen, als het tenminste voor gebruik bij computer is. Een koptelefoon van 300 gulden (Sennheiser HD580 bijvoorbeeld) geeft ongeveer 600x zo'n goed geluid als een computerspeakersetje van de zelfde prijs. Én je huisgenoten hebben er geen last van.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

ik vind knartelefonen gewoon minder, altijd. Je mist de vibraties van je huis enzo. :P

• JT

JT

VETAK y0

kluif : met mijnes voel je hem wel trillen >:) zie user icon.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

M$ Digital Sound System 80, lekker geluidje met inderdaad wat verschijnselen die lijken op gescheurde funderingen.

Met een beetje muziek kan ik vanaf beneden het beton horen resoneren (het ding staat op zolder) - wel even de sub op een stuk schuimrubber of beter: een oude trui zetten, dat geeft wat meer impact en het ding wandelt niet iedere keer weg :).

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 18:14 schreef wijnolst het volgende:
M$ Digital Sound System 80, lekker geluidje met inderdaad wat verschijnselen die lijken op gescheurde funderingen.

Met een beetje muziek kan ik vanaf beneden het beton horen resoneren (het ding staat op zolder) - wel even de sub op een stuk schuimrubber of beter: een oude trui zetten, dat geeft wat meer impact en het ding wandelt niet iedere keer weg :).
wat een enorme onzin zeg...sjeez...

ff back on topic: als je maar 300 piek te besteden hebt lijkt mij idd de Sennheiser HD580 een erg goeie keus, topgeluid vergeleken bij die pc prulletjes voor die prijs. HiFi-setjes van 300 piek bestaan niet, dus da's niet echt een optie...alhoewel die Tannoys idd rulen :):)

Ik ga overmorgen als 't ff kan m'n Tannoy R2s ophalen (ben ook 16 btw) :)

Verwijderd

M`n pa heeft nog drie zetjes staan van die tannoys, toen ie nog bij Teac werkte waren dat de boxen die ze bij hun setjes verkochten dus wat heeft ik op mijn kamer staan:):):)
Pagina: 1