Nu net keyboard bestelt, maar hoe betaal ik?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb net dit http://www.saitek.com/uk/prod/eclipse.htm keyboard bestelt online, en dan is er naar mij een bevestiging opgestuurt dat de bestelling ontvangen is.

Mijn betaalwijze is vooruitbetaling via bank/giro, en dan krijg ik in de email een paar bank nummers, maar er wordt mij niet vertelt hoe ik betaal en wanneer.

Denkt www.hardware4all.info dat ik zelf de betaling doe en dat ik dan in bijvoorbeeld bij de mededelingen mijn bestel nummer zet?

Ik wil gewoon zeker zijn of ik het goed doe en of er niks fout gaat.

Bedankt voor de hulp

it's as simple as something the nobody knows....

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 14:25

Croga

The Unreasonable Man

En waarom vraag je dat dan niet aan hardware4all zelf? Die zullen dat wellicht beter weten dan wij?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Meestal moet men een ordernummer bij de beschrijving zetten dan ja. En als je banknummers per e-mail krijgt kun je er denk ik van uit gaan dat je order ontvangen is en dat je hem kunt betalen.

Ben je niet zeker van de zaak: opbellen / e-mailen!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023

iRacing Profiel

• boogywoogy
Heb net de betaling gedaan

thx voor de hulp.

ik zal ook wat fotos maken als ik mun keyboard binnenkrijg!

Verwijderd

4 dt fouten op 6 regels tekst...

Is het tegenwoordig te veel gevraagd om daar een klein beetje op te letten? Of gewoon moeite te doen? En dit geldt overal op GoT, het taalgebruik en de spelling is meestal om beschaamd van te zijn. Ofwel wordt hier alleen door kleuters gepost.

Tja, het moest er effe uit ;) (zeker omdat dit topic toch meteen een slotje zal krijgen :p )

• boogywoogy
Ikzelf zit al meer dan vijf jaar op een engelse school en leer ook in het engels

ik spreek nu al wel beter engels dan nederlands dus ik maak wel vaak fouten

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:33:
4 dt fouten op 6 regels tekst...

Is het tegenwoordig te veel gevraagd om daar een klein beetje op te letten? Of gewoon moeite te doen? En dit geldt overal op GoT, het taalgebruik en de spelling is meestal om beschaamd van te zijn. Ofwel wordt hier alleen door kleuters gepost.

Tja, het moest er effe uit ;) (zeker omdat dit topic toch meteen een slotje zal krijgen :p )
Helaas is niet iedereen zo'n taalgenie als jou. Zeiken om dt fouten vind ik dan ook erg lame...

[ Voor 10% gewijzigd door roan op 22-01-2006 16:13 ]

Verwijderd

boogywoogy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:04:
Ikzelf zit al meer dan vijf jaar op een engelse school en leer ook in het engels

Proficiat, heel nuttig
z03m schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:12:
[...]

Helaas is niet iedereen zo'n taalgenie als jou. Zeiken om dt fouten vind ik dan ook erg lame...
Waar zeg ik dan dat ik een taalgenie ben? Ik volg een wetenschappelijke opleiding 'for crying out loud'. Dat betekent dus dat je je in je moedertaal niet meer foutloos hoeft uit te drukken zeker? Ze zullen eens goed lachen als opdrachten en verslagen vol spelfouten staan. Goede indruk die je dan nalaat.
Een dergelijke domme opmerking zegt meer iets over jou dan over mezelf. Als er al een taalgenie nodig is om werkwoorden te kunnen vervoegen... 8)7 Goed bezig. Dat moeilijke woorden niet correct geschreven worden (ik maak daar ook wel fouten in), tot daar aan toe, maar zelfs de moeite niet doen om dt fouten te vermijden?

Ook 12 jaar of zo?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

boogywoogy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:04:

Dat is geen smoesje. Ik BEN Engels maar heb alle onderwijs (vanaf de kleuterschool) in het NL genoten. Toch ben ik in staat fatsoenlijk Engels te schrijven, dus zou jij ook in staat moeten zijn NL te schrijven 8)7

Los daarvan, als je een beetje zou nadenken en de site van de winkel zou lezen zou je zelf al op de oplossing van dit 'probleem' hebben kunnen komen. Komt bij dat contact opnemen met de winkel behoort tot de minimale zelfwerkzaamheid die we van je verwachten voordat je hier gaat posten :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.