Adreboek outlook expres met meerdere mail adressen onder een

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:57

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Als ik in outlook expres een naam in tik in het aan vak wordt steeds het standaard e-mail adres gekozen. Maar als ik nu een ander e-mail adres onder dezelfde naam wil gebruiken moet ik deze eerst als standaard instellen.

Kan dit ook op een andere manier ? Bijvoorbeeld dat er een lijst naar boven komt met de gekoppelde mail adressen van die persoon ?

macOS 26.2

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tweede contactpersoon aanmaken, of anders gewoon het volledige adres in de balk tikken?

Ik verplaats verder even je topic van Software Algemeen naar Officesuites en -software, ondat we OE daar bespreken :)
Wat heb je verder al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:57

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:01:
Tweede contactpersoon aanmaken, of anders gewoon het volledige adres in de balk tikken?

Ik verplaats verder even je topic van Software Algemeen naar Officesuites en -software, ondat we OE daar bespreken :)
Wat heb je verder al geprobeerd?
Ik had het bij software algemeen geplaatst omdat het niet uit het office paket komt. Outlook express is toch een los onderdeel net als explorer!

Het volledige adres intikken is een beetje moeilijk als je het adres niet weet een naam zegt voor mij veel meer. Als ik microsoft outlook twee e-mail adressen aan een naam kopel kan ik bij verzenden er een selecteren. Bij outlook expres lukt mij dat niet

macOS 26.2