Ik ben tijdens mijn verhuizing de oplader van mijn bluetrek G2 kwijtgeraakt. Ik heb het internet al wat afgegoogled maar kan niets vinden. Iemand een idee waar ik een losse oplader hiervoor kan vinden??
Nooit van een Bluetrek G2 gehoord, maar probeer de fabrikant ns te mailen.
Gogel google http://www.mobileplaza.nl...657&CID=196&COID=75&DID=1
is toch niet zo moeilijk?
en anders via onderdelencentra.
is toch niet zo moeilijk?
en anders via onderdelencentra.
uiteraard heb ik al gegoogled vriend, maar die link die je geeft had ik uitereaard ook al gevonden maar is een autolader en ik zoek een normale 230v lader. onderdelencentra/opladerboer hier in de buurt al geprobeerd maar die kende het niet en kon me dus niet helpen, fabrikant al gemaild maar geen reactie
Laat ik er hier een hebben liggen.
Ik maak er ff een foto van.

Hoop dat je hier iets mee kan/kan laten maken. T stekkertje is een 2.5mm jack met 3 zwarte ringen(dus 4 contactpunten)
Succes!
Ik maak er ff een foto van.

Hoop dat je hier iets mee kan/kan laten maken. T stekkertje is een 2.5mm jack met 3 zwarte ringen(dus 4 contactpunten)
Succes!
[ Voor 7% gewijzigd door Def_P op 23-01-2006 17:01 ]
I, for one, like Roman numerals
Dat was niet tegen jou, tegen Gogel, die vroeg wat een Bluetrek was, vriend.The Medic schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:17:
uiteraard heb ik al gegoogled vriend, maar die link die je geeft had ik uitereaard ook al gevonden maar is een autolader en ik zoek een normale 230v lader. onderdelencentra/opladerboer hier in de buurt al geprobeerd maar die kende het niet en kon me dus niet helpen, fabrikant al gemaild maar geen reactie
Ik zou zeggen fabrikant mailen. Zeg gewoon dat je het al op een forum had gepost, en dat zij daar ook nergens wisten waar je er 1tje kon halen. Dan krijg je er vast wel 1 omdat ze hun naam hoog willen houden.
Ik heb een kapotte G2 en dus een werkeloze lader...interesse?The Medic schreef op zondag 22 januari 2006 @ 09:33:
Ik ben tijdens mijn verhuizing de oplader van mijn bluetrek G2 kwijtgeraakt. Ik heb het internet al wat afgegoogled maar kan niets vinden. Iemand een idee waar ik een losse oplader hiervoor kan vinden??
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Fabrikant geen reaktie, maar die in die link geeft ook diverse reisladers aan, die lijken me voor allemaal verschillende aparaten gebruikt te kunnen worden, is het geen vraag waard om er achter te komen of dit idd ook voor dit aparaat geldt?The Medic schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:17:
TS leest inmiddels niet meer mee?
Nogmaals: ik heb hier een lader liggen van dat ding omdat mijn G2 zelf kaputt ist. Laat het weten als je dat ding van me wilt overnemen.
Nogmaals: ik heb hier een lader liggen van dat ding omdat mijn G2 zelf kaputt ist. Laat het weten als je dat ding van me wilt overnemen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik lees nog wel mee 
Ik heb aan de hand van de eerder geplaatste foto nu eentje besteld bij de plaatselijke opladerboer, die kon met die gegevens wel 1 bestellen zei hij. Nu afwachten of hij het ook doet straks
Ik heb aan de hand van de eerder geplaatste foto nu eentje besteld bij de plaatselijke opladerboer, die kon met die gegevens wel 1 bestellen zei hij. Nu afwachten of hij het ook doet straks
Pagina: 1