Tweakers.LAN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tijdens een van mijn weer trekjes om door oude posts te bladeren kwam ik oa tegen over Tweakers.LAN dat toendertijd gehouden zo worden (Juli 2001). Dit was helaas door minder goede omstandigheden (linkje) helemaal de mist in gelopen en was er daarna niks meer iets vernomen in de trand van een Tweakers.LAN.

Het was niet mijn bedoeling om oude modder te gaan gooien, maar om te vragen of er nog wel eens de gedachte was gekomen om zoiets weer een keer te gaan proberen om er een te gaan houden?

Ik kan me voorstellen dat Tweakers.net (al dan niet door deze gebeurtenissen) dit niet meer wil of kan, maar ik zou het toch graag willen proberen te vragen omdat ik zoals ook toen het idee harstikke geweldig vond.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Dit kan je imho beter in de hk of sp kwijt dan hier :P Als je het wilt regelen dan moet je dat zeker doen. Maar wil je het regelen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het gaat om een LAN die via T.net geregeld wordt. Dat moet dus niet in de HK :P

Persoonlijk lijkt me dit ook wel leuk. Goed voor het communitygevoel. Al zal ik wel niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

silverstorm

tearing me apart

Het lijkt mij ook zeker een leuk idee. Ik hoop dat het er echt van komt (bijvoorbeeld deze zomer). Als ik de 101-.plan lees snap ik dat jullie geen zin er in hadden toen, maar nu 5 jaar na die tijd... Ik hoop dat jullie roden, blauwen en groenen er nog eens over willen denken. Als dit zwartje kan helpen hoor ik het graag.
Ookal moet ik je aan je lange blonde haren mee slepen...

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 13:54
Misschien een ideetje voor de Adjes om eens via een poll te peilen of hier interesse voor zou zijn :) Hebben jullie weer eens wat nuttigs om in een poll te proppen :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We kunnen dit natuurlijk door middel van een poll gaan voorleggen aan de community en dan zal er ongetwijfeld blijken dat er ook echt wel interesse is. Dat is het probleem ook niet. Waar veeleer vragen zouden moeten en dus ook zullen opkomen, is of Tweakers.net hier wel aan wil en kan beginnen. Een lan hoort namelijk niet direct tot de core-business van Tweakers.net, hoewel het wel een aanvullende rol kan vervullen in het communitygebeuren. Daar kan ik echter geen uitspraken over doen, aangezien dat aan het MT is. Waar ik wel uitspraken over kan doen, is de vraag of een poll zinvol is, om maar terug te komen op het begin van mijn reactie. Mijns insziens is het niet zinvol een poll te starten, omdat we daarmee verwachtingen wekken die Tweakers.net niet kan of wil waarmaken. Als Tweakers.net dus een lan zou willen opzetten, dan is dát het uitgelezen moment een poll te starten, omdat Tweakers.net dan ook klaar is om eventueel gevolg te geven aan de uitkomst. Voor nu is het dus afwachten op wat een MT-lid laat weten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:52
^^ voorlopig eensch met Harm :)

Kijk, als we een Tweakers.LAN zouden organiseren dan zou dat echt een flinke bijeenkomst worden, denk ik zo. Dat zet je zo een twee drie niet op als je een bepaalde kwaliteit wil gaan bieden als je je naam er aan vebrind.

Het idee is niet compleet weg maar 't vergt nogal wat tijd en mankracht om een Tweakers.net waardige Tweakers.LAN op te zetten. De vraag is of we in de huidige agenda en budgetten daar ruimte voor kunnen vinden. Wordt ongetwijfeld vervolgd dus :)

Een eventuele Tweakers.LAN zal natuurlijk niet ontkomen aan compliance met de huisregels van Tweakers.net dus geen warez en geen pr0n enzo...... :+ 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 22-01-2006 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

zeef schreef op zondag 22 januari 2006 @ 08:17:

Een eventuele Tweakers.LAN zal natuurlijk niet ontkomen aan compliance met de huisregels van Tweakers.net dus geen warez en geen pr0n enzo...... :+ 8)7
OOOooowwww, maar dan is de opkomst al een stuk kleiner hoor :+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee, goed... dan wachten we wel netjes af :)
In ieder geval mooi om te horen dat het idee ansich niet meteen /dev/null in gegooit werd.

[ Voor 6% gewijzigd door Vinnie op 22-01-2006 14:47 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Door het jaar worden regelmatig onofficiële Tweakers LAN-party's georganiseerd. Als je een beetje rondkijkt in de Softe Goederen- en General Chat-fora, dan kom je geheid een aantal topics tegen. De eerstvolgende waar ik van weet dat die georganiseerd wordt is Tweakers@Campzone (Het Campzone 2006 topic).
Pagina: 1