[MCE] Heeft MCE iets wat lijkt op THRUVIEW zoals in ATI MMC

Pagina: 1
Acties:

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Ik heb al jaren een goedwerkende HTPC (zie specs). Hierop draait Multi Media Centre van ATI. Ik overweeg naar een dual-tuner systeem te gaan en te upgraden naar Windows MCE. Echter, één van de features die ik echt niet kan missen is THRUVIEW.....een transparante televisieweergave die als het ware achter je desktop staat. Je kunt dus gewoon doorsurfen terwijl iemand anders op hetzelfde scherm tv kijkt. Het klinkt misschien onwaarschijnlijk maar wij gebruiken dat hier thuis naar alle tevredenheid.

Nu is mijn vraag simpel: heeft Windows MCE ook zo'n optie? Zo ja, dan staat niets me nog in de weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.sysopt.com/img/2005/11/x1800xl11.jpg

Verwijderd

Als je Glass2K gebruikt en Media Center in windowed mode zet, bekom je ongeveer hetzelfde.

• Joch_um_all
Dat zou best wel eens een goeie kunnen zijn Dank!

Mensen hier ervaring mee?

• Joch_um_all
Ik heb Glass2K even uitgeprobeerd met mijn mijn MMC. Werkt mooi met allerlei windows, maar het tv-scherm wordt helemaal zwart als ik het gebruik. Werkt helaas dus niet, maar als iemand met MCE het wel werkend heeft dan hoor ik dat graag.

Verwijderd

Misschien moet je de hardware-versnelling wat lager zetten dan?

• Joch_um_all
Helaas! Weet iemand nog een andere truc, of kan thruview gewoon standaard binnen MCE misschien?

• Joch_um_all
Ik zal em 1 keer schoppen.....bij geen antwoord wacht ik nog maar even met de overstap naar MCE.
Pagina: 1