Jongens ik heb een map met allemaal filmpjes. Steeds als ik deze map open krijg ik een foutmelding van explorer.exe en start explorer opnieuw. Nu heb ik dat in een ander map ook gehad maar toen was de 1e file toevallig de oorzaak dus toen ik die verweiderde deed alles het gewoon. Nu wil ik vragen of iemand weet hoe ik de foute bestand op kan sporen. Met alle bestanden uitproberen lukt het niet want ze doen het allemaal normaal als ik ze open. Dus is er een methode om snel de verkeerde bestand er uit te filteren? HEELLPP!! Greetz Marko
Heb je al eens een scandisk gedaan over die betreffende partitie? Mischien heb je last van bad clusters of problemen met je filesystem.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Grote kans dat je een brakke codec hebt of een codec die crashed op een brak filmpje. Je kunt ze via de shell stuk voor stuk moven of het desktop.ini bestandje deleten (misschien dat ze dan niet uitgelezen worden ?)
Nee maar het is zo dat als ik de map open met al die filmpjes dat de systeem meldt dat er een fout is opgetreden en dat hij moet afsluiten, en dan kan ik rapport verzenden of niet. Maar ondertussen kan ik wel gewoon verder werken met explorer. Zo is het ook met nero, als ik die folder open om een bestand te kiezen en te branden komt er een foutmelding van nero. En als ik ze allemaal een voor een open doen ze het gewoon...