Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Pricewatch & Belgische gebruikers (feature request).

Pagina: 1
Acties:

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Een eerste opmerking er zitten weinig belgische shops, prijzen in de pricewatch, waarschijnlijk ook wel te verklaren omdat er maar enkele belgische online winkels zijn. Daar kunnen jullie weinig aan veranderen.

Maar het 2e punt, sommige zaken zijn beduidend goedkoper in Nederland, dus wil ik als belg wel eens gaan bestellen in Nederland, pw is een handige tool maar o whee. De kolom verzendkosten is een ramp, dit slaat enkel op Nederland.

De meeste grote shops verzenden naar België ook maar dat kan varieren van 10 euro tot 30 euro ipv de standaard nederlandse prijs. Dus zou het mogelijk zijn om de pw aan te passen met een veld verzend naar België en dan de minimale verzendkosten ?

Je hebt de landenfilter maar die heeft een totaal andere werking, mij maakt het niet uit maar ik wil een goede prijs, en nu is het van bovenaan in het lijstje beginnen en is het vaak de 10e in de rij die het goedkoopste is product & verzendkosten.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is enige tijd geleden nagedacht over een nieuwe manier om verzendkosten in de Pricewatch op te slaan en weer te geven. Dat idee is verder vrij goed uitgewerkt en wacht nu op implementatie. Er wordt door de devvers echter aan meerdere zaken tegelijk gewerkt, dus dat implementeren kan niet zo 1-2-3 gedaan worden. Ik verwacht echter dat de nieuwe manier van weergeven voor jou ook een verbetering zal zijn :) .