Toon posts:

Herinstallatie windows SataRAID probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik mijn pc opschonen, windows vraagt bij herinstallatie om een raid driver. Deze driver is echter te groot voor een simpel 1.44 floppy! En ja windows pikt bij de setup alleen een floppy!?! iemand een oplossing voor dit probleem?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Alleen de WinXP map op de disk zetten ipv ook die voor de andere WIndows versies :?

Welke bestanden bestaat volgens jou de driver uit die op de floppy gaat? Het zijn meestal maar 4 bestanden die je nodig hebt.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Even op de juiste manier een driverdisk aanmaken. de driver die je nu te pakken hebt is waarschijnlijk gewoon een driverpack waar alle drivers inzitten (voor de meeste OSen). Bij de installatie van je controller zit als het goed is ook een prog om de juistedriverdisk te maken.

post hier je specs eens, dan kunnen we je er mee helpen als het moet.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:31
Wat voor SATA driver is het dan ?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:48

_Ernst_

Mark It Zero!

Is de driver zelf echt groter dan 1.44 MB? Soms krijg je namelijk voor een aantal besturingssystemen drivers als je ze download, en heb je ze dus niet allemaal nodig, en hoef je alleen de desbetreffende driver voor jou OS op floppy te zetten.

blabla, veel te laat enzo :z

[ Voor 7% gewijzigd door _Ernst_ op 21-01-2006 23:01 ]

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
het is een Silicon_SATA1.0.50, de driver zit ingepakt in een bestand van 11,9 MB. Nu is het dus de kunst om de juiste bestanden te vinden. Hoe idioot zijn ze daar bij microsoft, nog steeds niet standaard cd-rom ondersteuning bij de installatie? :?

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gewoon alleen dll en inf bestanden op floppy zetten, dan werkt ie geloof ik ook wel :)

edit:
tekst weg 8)7
en weer..

[ Voor 105% gewijzigd door daandegoeiste op 21-01-2006 23:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze bestanden zitten erbij welke moet ik op de floppy gooien?[img]http://C:\Documents and Settings\Joost Eleveld\Bureaublad\SATA\bitmap.bmp[/img]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks mannen! ik denk dat ik eruit kom. Zo niet dan hoor je van me!
Pagina: 1