Toon posts:

[XP] Synchronisatie met nieuwe server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerder liet ik mijn bestanden altijd synchroniseren met mijn server, voornamelijk als backup mocht er iets misgaan. Nu heb ik een andere server, met ook een andere naam.

Het probleem is nu dat mijn laptop nog steeds wil synchroniseren met de oude server.
De vinkjes bij de oude server naam staan uit, maar windows blijft vragen om synchronisatie.

De shares zijn eerst veranderd zodat ze niet meer offline beschikbaar waren en toen verbroken.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hangt de laptop in het domain :?

Is na herinstallatie de laptop opnieuw in het domein gehangen ??

Meer informatie kan handig zijn :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Riemer schreef op zondag 22 januari 2006 @ 01:37:
Hangt de laptop in het domain :?

Is na herinstallatie de laptop opnieuw in het domein gehangen ??

Meer informatie kan handig zijn :)
Het enige wat ik gedaan heb is een share aanmaken en deze op de laptop offline beschikbaar maken. Hierna heb ik deze share verbroken en een share aangemaakt naar de nieuwe server. Deze is ook offline beschikbaar gemaakt.

De laptop hangt niet in het domein. Maar de laptop blijft vragen om de synchronisatie met server 1. Zelfs als ik de vinkjes bij server1 weghaal blijft hij hierom vragen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan mag je eerst Offline Files disablen en alle offline bestanden verwijderen.
Daarna zijn alle offline items ooit gelinkt aan server1 weg en kun je de share op server2 offline beschikbaar zetten.

Staat ook wel ergens in de MSKB, maar het lijkt me ook niet meer dan logisch dat dat zo werkt toch?

[ Voor 21% gewijzigd door alt-92 op 22-01-2006 13:06 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen dan? Heb je al eens die hele syncopdracht simpelweg verwijderd? http://support.microsoft.com/?kbid=230738
edit:
denk dat BackSlash32 deze bedoelt :P

[ Voor 31% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2006 13:30 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters