[colin mcrae 2005] invalid disc key, onterecht

Pagina: 1
Acties:

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Heb hier een Geforce 7800GT van Club3d. Daarbij zit een Colin McRae 2005 dvd. Geinstalleerd en al, bij het opstarten moet ik een key invoeren die op cd dvd staat. Dat doe ik, daarna duurt het checken van deze key echt heel lang. Indicatiebar verspringt om de minuut een stukje verder. Op het eind zegt hij: "the disc key you entered does not correspond to the disc key in the drive. Make sure you use the correct disc key".
Nou die key heb ik 3 keer gecheckt en met en zonder "-" tekens ingevoerd. Maakt geen verschil. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Voor de duidelijkheid het betreft hier uiteraard een originele versie van het spel, ik ben dus niet op zoek naar illegale workarounds of iets dergelijks.

[ Voor 3% gewijzigd door mmedia op 21-01-2006 21:29 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mischien een idee dat je contact op neemt met codemasters :)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als het gebruikelijke gehannes met 8 vs B en 5 vs S niet helpt, contact opnemen met de leverancier lijkt me? Anders kun je Codemasters nog contacteren.

• mmedia
GoldenSample schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:30:
mischien een idee dat je contact op neemt met codemasters :)
true! Maar ja soms wil je NU gamen...

• mmedia
Roamor schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:31:
Als het gebruikelijke gehannes met 8 vs B en 5 vs S niet helpt, contact opnemen met de leverancier lijkt me? Anders kun je Codemasters nog contacteren.
Sorry wat bedoel je met gebruikelijke gehannes met 8 vs B en 5 vs S

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mmedia schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:32:
[...]

Sorry wat bedoel je met gebruikelijke gehannes met 8 vs B en 5 vs S
Sommige geprinte keys zijn in een dusdanig irritant lettertype gedaan, dat je erg goed moet kijken of je wel de juiste letters en cijfers neemt. De achten kun je dus verwisselen met B's etc. Check dat eerst even. :) Je zal niet de eerste zijn.

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 17:39
dat als je een 5 ziet een b in moet tiepen en andersom het zelfde verhaal bij 5 en s
dat is nl soms een oorzaak van "foute" sreialcodes

• mmedia
andyy schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:34:
dat als je een 5 ziet een b in moet tiepen en andersom het zelfde verhaal bij 5 en s
dat is nl soms een oorzaak van "foute" sreialcodes
Duidelijk, ga ik checken!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 21:00
Is een voor mij in ieder geval bekend probleem. Ik heb toen alle CD/DVD-emulatie programma's van mijn computer afgehaald en opnieuw geprobeerd. Voilà!

Dus, heb jij toevallig zoiets als Alcohol, Blindwrite of iets dergelijks op je computer staan? Verder is Colin McRae 2005 beveiligd door Starforce en die heeft de neiging het niet altijd te doen op elk systeem.

• darkmen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 10:41
De oplossing voor jou probleem staat bij club3d ze hebben daar namelijk een nieuwe key neergezet.

Heb hetzelfde probleem gehad.

• mmedia
Darkmen schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:40:
De oplossing voor jou probleem staat bij club3d ze hebben daar namelijk een nieuwe key neergezet.

Dank u, dit is idd de oplossing _/-\o_

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Darkmen schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:40:

heb ik hier pc samengesteld voor familie....neefjes helemaal blij dat er gratis Colin 2005 bijzat..zit ik dus ook met dit probleem :{

ben net naar de site van club3d gesurft en nu staat er doodleuk

"Wrong Key on Colin McRae Rally 2005: We are working to solve this as soon as possible. Check this page frequently for any updates on this issue"

jullie hebben toendertijd gewoon een nieuwe key kunnen vinden daar??? het geinige is dat ik er net WEL een keer inkwam, helaas bleef het bij deze ene keer....

OK excuseer mij voor deze onnozele kick, ik zie blijkbaar alleen de negatieve berichtjes, even verder op de site staat dus WEL een nieuwe key

bedankt!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Noedelsupke op 30-04-2006 21:46 ]

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1