[XP] USB poort niet meer zichtbaar? *

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tweakernoob
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
Nadat iemand wat in het register van de computer heeft gewijzigd is opeens de optie om een USB printer te installeren verdwenen het gaat hier dus om de zogenaamde USB001 poort die door windows normaal wordt aangemaakt als je de printer aansluit maar dat is niet het geval al een paar keer de driver opnieuw geinstalleerd en herstelpunt terug zetten heeft geen zin want die is neit aangemaakt. Dus je kan de printer niet meer installeren.

weet iemand hier een oplossing voor ??

alvast bedankt.
tweakernoob

[ Voor 5% gewijzigd door tweakernoob op 21-01-2006 21:24 ]

Euhm !

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Al een ander USB poortje geprobeerd?
Al gevraagt wat die iemand veranderd heeft?

Greetz Big-R

• tweakernoob
alle USB poorten geprobeerd. Maar nergens maakt hij nog een USB printer poort aan !

Euhm !

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is evenwel geen Software, maar een OS probleem; ik verplaats je topic dus met een titeledit; dan haal ik meteen de ASCII art eruit ;) Welk OS draai je uberhaupt?

Virtual USB port ::::: kwijt > [] USB poort niet meer zichtbaar? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• tweakernoob
Gewoon XP met IE

Euhm !

• tweakernoob
Hij heeft ook de drivers uit de spooler map verwijderd. Meer kon ik niet uit hem los krijgen

Euhm !

Verwijderd

tweakernoob schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:21:
Nadat iemand wat in het register van de computer heeft gewijzigd is opeens de optie om een USB printer te installeren verdwenen het gaat hier dus om de zogenaamde USB001 poort die door windows normaal wordt aangemaakt als je de printer aansluit maar dat is niet het geval al een paar keer de driver opnieuw geinstalleerd en herstelpunt terug zetten heeft geen zin want die is neit aangemaakt. Dus je kan de printer niet meer installeren.
weet iemand hier een oplossing voor ??
alvast bedankt.
tweakernoob
Welke optie om een USB printer te installeren? die bestaat helemaal niet.
N.B. Je moet ALTIJD eerst de (usb)driver van de printer installeren alvorens je hem aansluit.
Als je nou eens aangeeft om welke printer het gaat , wordt het probleem wat duidelijker, ik ken genoeg van die HP-all-in-one paddestoelen die dit soort problemen geven als je niet eerst de driver hebt geïnstalleerd.
Al ee systeemherstel geprobeerd trouwens, voor dit soort dingetjes istie gemaakt.
Pagina: 1