Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Heb je de hoofdtelefoon ook op een andere bron aangesloten?
Het zou best kunnen dat bij het 'doorknippen' van de kabel je de uitgang van je MP3 speler hebt kortgesloten, en dat die nu ook kapot is.
Het zou best kunnen dat bij het 'doorknippen' van de kabel je de uitgang van je MP3 speler hebt kortgesloten, en dat die nu ook kapot is.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
De uitgang van de Ipod is nog prima. Ik heb andere hoofdtelefoon geprobeerd en deze doen het prima.
En je hoofdtelefoon op andere uitgangen aangesloten gehad? Die kan ook kortsluiting gehad hebben.
De twee draden van een kabel mogen niet aan elkaar komen.
Ik heb het vermoeden dat dit nu het probleem is.
Die van mij was ook kapot en ik lette niet goed en de twee draden zaten dus aan elkaar.
Zorg ervoor dat je ze isoleert en je moet weer geluid hebben.
Ik heb het vermoeden dat dit nu het probleem is.
Die van mij was ook kapot en ik lette niet goed en de twee draden zaten dus aan elkaar.
Zorg ervoor dat je ze isoleert en je moet weer geluid hebben.
Kun jd niet even de weerstand meten op je jackplug. Wat die weerstand moet zijn weet ik niet, maar zal iig een aantal ohms moeten zijn. Indien je het niet goed gerepareerd hebt, moet hij een weerstand 0 of oneindig geven. Wat het aansluitschema van de plug is kun je vast op dit forum vinden.
Waarom? Omdat het kan!!
Dank.
kan ik dit meten met een multimeter?
kan ik dit meten met een multimeter?
Ja, zolang je hem maar goed insteld en hem aan de goede punten tegen het draad aanhoud lijkt me van wel.
Verwijderd
het zijn die vervelende dunne draden toch. die kan je extreem moeilijk met elkaar verbinden. zelf al gehad met een sennheiser 202, echt van die dunne pestdraadjes
Pagina: 1