Toon posts:

Games spelen lukt niet meer, zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb onlangs upgrade van pc gedaan (ram,processor en moederbord), de videokaart (Radeon 9550 AGP with 126 mb 64 bit DDR DRam) is dezelfde gebleven, ook hb ik zelfde driver als ervoor geinstalleerd, ik installleer Call of Duty 2, wat werkte op mijn vorige configuratie.
Ik start het spel op:
Multiplayer: ik geraak op server en moet team kiezen: scherm blijft ff steken en wordt dan zwart
Singleplayer: ik start op ik zie de locatie en dan gata het heel traag, het geluid blijft normaal gaan, maar om de 30 sec is er een nieuw beeld

Jeroen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je dit ook met andere spellen? Als alle spellen crashen zou het ook zo kunnen zijn dat er iets in je systeem te warm wordt. Is je voeding misschien te zwak na die upgrade?
Je geeft veel te weinig informatie om er wat over te zeggen. Wat zijn je specs, en wat heb je zelf al geprobeerd, en waar denk je dat het aan kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Het is ook met Tactical Ops, een niet zo zwaar scherm, maar nu was het al iets duidelijker. Kijk ik geraak op server en ik kom op scherm waar ik team moet kiezen, en dan blijft ff hangen, verspringt naar zelfde scherm, alsof hij de graphics wil juist zetten. Na dit 3 keer te doen valt hij uit en vraagt hij om foutenbericht naar ati te sturen

specs: AMD Athlon 3500+ 64 bit Venice edition
Asrock 939Dual-SATA2

Jeroen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beetje onvolledig voor je specs. Wat voor voeding heb je? Check je voltages en je temperaturen eens.

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-10 16:40
Probeer CoD2 eens op dx7 mode te zetten? Heb dit probleem ook gehad nml. (9800SE @ Pro softmod + OC, omegadrivers). Ik kreeg het zo snel niet opgelost, dus heb het spel zo uitgespeeld en vervolgens uninstalled :P

Maar misschien een begin om even te kijken wat dat bij jou uithaald :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Iedere keer groeten onder je posts is nergens voor nodig hoor jdra. Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten, en hebben ook een speciale plaats voor datsoort berichten, namelijk je signature. Die kan je aanpassen via je profiel.

Welk OS gebruik je ? Het is de bedoeling dat je dat in je topictitel vermeldt in Windows Operating Systems. Ik haal de niet-bestaande smiley ook even uit de topictitel.

Daarnaast zie ik niet wat je allemaal al hebt geprobeerd. Heb je bijvoorbeeld al eens andere videodrivers geprobeerd? Of andere acties ondernomen?

Verder verplaats ik je topic even naar Spielerij - Problemen & Vragen, omdat het daar iets beter op z'n plek is. Vul nog wel even je topicstart aan met alle relevante informatie :)

[ Voor 16% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2006 13:08 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1