exchange 2000 zonder inkomende mail

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:02
Beste tweakers. Wij heb een gek probleem. De situatie is: een windows2000 server met exchange 2000. Als ik mail wil versturen dan gaat het goed maar het ontvangen lukt niet ik heb bij serverthuis.nl een mx record aangemaakt en die bij de dnsserver op mijn eigen server toegevoegd. Zonder er iets in te wijzigen. Nu las ik overal op het internet dat je wel het 1 en ander moet veranderen in de mx record om het aan de praat te krijgen. Maar ik lees nergens iets over wat ik in exchange moet gaan doen. wijzigen configuren of iets dergelijks? men zegt dat het kan met een mx record als dit niet lukt dan hebben we pech, maar als het wel lukt dan graag een beetje uitleg over het 1 en ander. :'(
thanks

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
recipient policy aanpassen

en dit is btw geen PNS (hoe moeilijk het voor je ook is)

A wise man's life is based around fuck you

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:02
Alles doet het nu zoals het moet. Ik had een beginnersfoutje gemaakt vergeten te restarten van de exchangeserver. dom dom.Maar goed hij doet het.
thanks boy's _/-\o_

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
benprint schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:40:
Alles doet het nu zoals het moet. Ik had een beginnersfoutje gemaakt vergeten te restarten van de exchangeserver. dom dom.Maar goed hij doet het.
thanks boy's _/-\o_
restarten hoeft ook helemaal niet....

nu is het wachten tot je als mailrelay bak wordt misbruikt }) (iets wat me niks zou verbazen ook)

[ Voor 15% gewijzigd door Zwelgje op 22-01-2006 10:43 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Mja, in het vervolg dus even duidelijk stappen volgen en netjes de handleiding lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.