vandaag installeerde ik de 6.1 ATI Cat drivers. Draaien vlot en vlekkeloos, was het niet dat ik geen .wmv filmpjes meer kan afspelen ? Heb nogmaals een paar codec-pacs geïnstalleerd, maar dit lijkt niet te baten. Wat kan ik doen ?
Wat bedoel je met niet afspelen. Crashed je media speler, krijg je geen beeld, of groen beeld. Heb je wel geluid? Doen .mov of .avi bestanden het nog wel?
Kortom, een beetje meer informatie graag.
Kortom, een beetje meer informatie graag.
Juist
En met een andere mediaspeler? Oude drivers teruggezet?
geen wmv, mpg, avi, ...
Ik krijg deze melding ...
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."
Vorige driver terugzetten is geen optie, dit is de oficiële en nieuwste release van ati.
Ik krijg deze melding ...
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."
Vorige driver terugzetten is geen optie, dit is de oficiële en nieuwste release van ati.
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft!
Ik kreeg het ook na het installen van de 6.1 drivers!
/ik heb de 6.1 ati drivers gebruikt & de omega drivers........
Het probleem is bij mij alleen in wmp. alle andere muziek programma's werken prima, ben nu "tijdelijk" overgestapt op mediamonkey.
[ Voor 31% gewijzigd door Spitie op 21-01-2006 20:55 ]
Signature
Het mag dan wel de nieuwste driver zijn, het is ook geen ramp als je even de oude terugzet om te kijken of het dan wel werkt. Dan kun je uitsluiten of het aan Catalyst 6.1 ligt.
Probeer desnoods de Omega drivers.
Probeer desnoods de Omega drivers.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 21-01-2006 20:49 ]
Waarom is het terugzetten dan geen optie? Dat het officiële nieuwe drivers van ati zijn wil niet zeggen dat er geen bugs in zitten ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:43:
Heb je meerdere players getest? WMP/BSPlayer/Winamp enz.
public void ik()
Blijkbaar zit er een bug in Drivercleaner 1.3 ... heb een system-restore uitgevoerd naar gisterenmiddag en alles werkt weer. Straks ff proberen om de 6.1 drivers gewoon over de vorige heen te zetten.
Verwijderd
Waarom moet je persé de nieuwste drivers hebben
Ik gebruikte op m'n vorige gfx kaart, 9800pro, ook behoorlijk oude drivers, omdat die gewoon veel stabieler waren (ik geloof 4.9 zelfs).
Omdat ik een fervent bf2 speler ben en alle drivers tot op heden een paar crappy fouten hadden in die game (schaduw, performance, ...). Dus elke nieuwe driver is voor mij een hopen op een fix.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:18:
Waarom moet je persé de nieuwste drivers hebbenIk gebruikte op m'n vorige gfx kaart, 9800pro, ook behoorlijk oude drivers, omdat die gewoon veel stabieler waren (ik geloof 4.9 zelfs).
In plaats van Drivercleaner gebruik ik altijd het tooltje van ATI zelf om hun drivers ervan af te halen. Je vindt hem op www.ati.com. Ga naar het drivers gedeelte en kies in het linker menu voor Utilities > Various > CATALYST - ATI Maintenance Utilities.
Het tooltje heet CATALYST Uninstaller
Misschien dat dit in de toekomst van dit soort problemen voorkomt.
[ Voor 8% gewijzigd door Jeldert op 22-01-2006 19:05 ]
Juist
Hiervan had ik vernomen dat het nog heel wat rotzooi achterlaatJeldert schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:04:
In plaats van Drivercleaner gebruik ik altijd het tooltje van ATI zelf om hun drivers ervan af te halen. Je vindt hem op www.ati.com. Ga naar het drivers gedeelte en kies in het linker menu voor Utilities > Various > CATALYST - ATI Maintenance Utilities.
Pagina: 1