Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ShS] Dit kan niet de bedoeling zijn...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15
op dit forum heet ik remcoxp en kan ik posten. Ik werk bij een computerwinkel die we graag in de shopsurvey wilde plaatsen.

Hiervoor wilde ik mij inloggen maar dit scheen niet te werken. dus ik opnieuw registreren maar gmail werd niet geaccepteerd. vandaar dat ik mijn collega's vroeg om hun provider emails.. deze waren gelijk bereid mij te helpen en even hun mail adres te lenen zodat ik die later weer kon weizigen..

Dit werd echter niet geaccepteerd (echt een reden kregen we niet)..
eigenlijk het enige was dat de schop al bestond.. en dit is 100procent niet het geval. het is een aparte website van een apart bedrijf op een aparte locatie.. vroeger deelde we de website en kon ik me de reactie van tweakers nog begrijpen maar dit keer is het ten onrechten.

Bij wie moet ik zijn om de shop alsnog te laten plaatsen.. en te kunnen laten inloggen om de main (schijnd dus niet met dit account te kunnen?)

alvast bedankt

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De inlogcodes van het forum werken nog steeds niet op de frontpage waar de shop surveys staan. Daar zul je je dus alsnog moeten registeren. Dit kan niet met een adres van een gratis provider als gmail, hotmail ea zoals ook op diverse plaatsen is te lezen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verkeerde forum, kick naar de Buyers Zone

• remcoXP
tjsha daar kan ik allemaal inkomen.. maar waarom voegen ze m'n winkeltje niet toe? :)

gr remco

• remcoXP
ik heb me nu weer ingeschreven hopen dat ik nu niet gebanned wordt en dat het allemaal goed gaat.

mijn naam is nu remco078 op de frontpage.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit soort zaken handelen we via de mail af en niet op het forum.

Het beste kun je de mail die je hebt ontvangen tav je shop submit terug sturen naar buyerszone (AT) T.net. En vragen waarom wij je shop hebben afgekeurt.

Dicht dus.

Ik zou ook je andere mail tav het registeren van kloon-account eveneens eens goed doorlezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Longbeard op 21-01-2006 20:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.