Problemen met Internet verbinding

Pagina: 1
Acties:

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb hier al een paar jaar een ADSL verbinding. (Planet ADSL Comfort 6000/768).

Sinds de laatste paar dagen heb ik last van traag internet.

Downloaden en uploaden gaat wel goed.
Websites bezoeken gaat heel erg moeilijk. Internet radio (Winamp) worden vaak niet geladen.
Een websites met plaatjes laden gaat eigenlijk helemaal niet :( (De emoticons @ GoT worden ook maar voor de helft geladen).
Diep triest......

Dit heb ik overigens op alle PC's hier in het netwerk. Modem is al herstart, maar dat wou niet helpen.
Ik heb geen spyware of virussen (PC's zijn allemaal schoon).

Als ik via speedtest een meting doe, dan zijn de download en upload testen goed, maar de connecties zijn zwaar bagger.
Download = 630KB/s
Upload = 75KB/s
Connection = 12.0 Conn/min (Dit is dus gewoon triest. Een week geleden was dit nog 1000 +)

Ik gebruik de standaard DNS servers van Planet, als ik een andere gebruik dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Ik begin me hier toch echt aan te ergeren, en ik kom dus nu jullie hulp vragen.
Iemand die mij kan helpen?

Verwijderd

er is geen oplossing fout ligt bij planet.
ik heb hiet all ruim een jaar last van en opzeggen lukte niet.
hun administarie zuigde namelijk.

je zou ze kunnen bellen misschien willen ze je helpen.
mij helpen ze niet misschien heb jij meer geluk :)

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik weet dat hun service ver te zoeken is.

Internet is nog steeds zo sloom als dikke stront :(

Een vriend van me (niet in dezelfde woonplaats) heeft hetzelfde probleem. Ik ben dus niet de enigste.
Zijn er nog meer mensen die dezelfde problemen hebben?

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Simpel. Ik weet niet wat voor modem je hebt, maar als dat een speedtouch is, en je hebt zeker weten geen spyware/adware, hebt het op verschillende pc's in verschillende browsers, en je modem traint wel goed in, dan is het gewoon een kwestie van helpdesk bellen en uitleggen wat je gedaan hebt.

Uberhaupt begrijp ik niet waarom je een topic start als je de helpdesk nog niet gebeld hebt, maar goed, misschien heb je dat wel gedaan maar ben je dat vergeten te melden.

* ZieMaar! kijkt er niet eens meer van op dat tijgertje weer zijn gal over planet komt spuien....