Toon posts:

Lompe scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een (klein) probleem. Nou, het is eigenlijk geen probleem, maar wel irritant. Ik heb namelijk een scanner van plustek, die zit aangesloten op LTP1 en vervolgens zit er aan die scanner weer een printer (HP DJ 710) aangesloten. Als ik nu met mijn scanner ga scannen kan ik tijdens het scannen mijn muis (PS/2) niet gebruiken. Iemand enig idee hoe dit komt? Komt dit bij USB-scanners ook voor?

Alvast bedankt :7

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Wat bedoel je met niet kunnen gebruiken: dat de pointer niet beweegt of dat de boel crasht als je de muis aanraakt?
De LPT poort is een vrij traag ding, zeker als je 'm op 'standard' hebt staan.
De CPU heeft het nogal druk als je aan het scannen bent, dus dan slaat hij de muis misschien even over?

Anyway, ik heb een HP 4100c USB scanner en ik heb dat probleem niet.
Mijn probleem is, dat mijn computer spontaan reset als ik er een AGP grafische kaart in hang |:(

Zo zie je maar: iedere heug z'n meug ;(

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Met mijn scanner kan ik tijdens 't scannen wel gewoon de muis bewegen, maar niet verder werken in andere proggies. Het lijkt dan wel alsof de scanner de complete systeembronnen in gebruik neemt.
Scanner gaat ook over de parallele poort,

Verwijderd

dit is normaal.
als ik scan via printerpoort dan werkt bij mij ook niets meer tot hij klaar is

usb werkt volgens mij anders , tenminste een heel stuk sneller.

Verwijderd

Mijn scanner weigert ook m'n muis te laten werken als ie bezig is. Kun je niet zoveel aan doen... |:(

Gewoon ff w88 en een biertje nemen ofzo 8-)

Moet leren TIEPEN...

Verwijderd

klopt je pc is zo druk bezig om die data van je parallele poort te vangen dat muis e.d. niks doen tijdens dat proces. Heb ik ook gehad. Koop een USB (3400 HP) voor 250,- en je bent er vanaf!
Pagina: 1