Hallo,
Ik ben bezig met mod_rewrite, en heb daarvoor het volgende .htaccess bestandje gemaakt:
(de php tags zitten er natuurlijk niet echt in, maar die maakt hij hier aan, omdat het tussen die [ php ] staat).
De meeste pagina's werken gewoon correct, maar als ik naar een 'preview' pagina wil gaan, werkt deze om de een of andere reden niet, terwijl de 'nieuws' en 'review' links wel werken.
Ik ga bijvoorbeeld naar http://testing.360nieuws....o:_elements_of_power.html
maar deze werkt niet, terwijl het toch echt een ^preview/(.*)/(.*)/(.*).html url is.
Weet iemand hoe dit kan, en hoe dit eventueel verholpen kan worden?
Ik ben bezig met mod_rewrite, en heb daarvoor het volgende .htaccess bestandje gemaakt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| RewriteEngine On #actions RewriteRule ^registreer.html ?view=register RewriteRule ^logout.html ?view=login&action=logout RewriteRule ^profiel.html ?view=edit_profile #articles RewriteRule ^nieuws/(.*)/(.*)/(.*).html ?view=article&article=$2 RewriteRule ^preview/(.*)/(.*)/(.*).html ?view=article&article=$2 RewriteRule ^review/(.*)/(.*)/(.*).html ?view=article&article=$2 RewriteRule ^special/(.*)/(.*)/(.*).html ?view=article&article=$2 RewriteRule ^nieuws/(.*)/(.*).html ?view=article&article=$1 RewriteRule ^special/(.*)/(.*).html ?view=article&article=$1 #games RewriteRule ^game/(.*)/(.*).html ?view=gamepage&game=$1 #videos RewriteRule ^videos/(.*)/(.*).html ?view=video_gallery&game=$1 #screenshots RewriteRule ^screenshots/(.*)/(.*).html ?view=image_gallery&game=$1 #type lists RewriteRule ^specials.html ?view=articlelist&type=15 RewriteRule ^forum.html ?view=boards RewriteRule ^zoeken.html ?view=search RewriteRule ^games.html ?view=games RewriteRule ^reviews.html ?view=articlelist&type=13 RewriteRule ^previews.html ?view=articlelist&type=14 RewriteRule ^screenshots.html ?view=image_gallery RewriteRule ^filmpjes.html ?view=video_gallery RewriteRule ^archief.html ?view=articlelist |
(de php tags zitten er natuurlijk niet echt in, maar die maakt hij hier aan, omdat het tussen die [ php ] staat).
De meeste pagina's werken gewoon correct, maar als ik naar een 'preview' pagina wil gaan, werkt deze om de een of andere reden niet, terwijl de 'nieuws' en 'review' links wel werken.
Ik ga bijvoorbeeld naar http://testing.360nieuws....o:_elements_of_power.html
maar deze werkt niet, terwijl het toch echt een ^preview/(.*)/(.*)/(.*).html url is.
Weet iemand hoe dit kan, en hoe dit eventueel verholpen kan worden?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 18:08 ]