Toon posts:

Easy Message

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb easy message op mijn Pentium 1 laptop werkt best goed alleen alle contact personen die ik heb verwijdert staan gewoon als off line in de lijst. Wat kan ik hier aan doen?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen.
Heb je zelf oplossingen gezocht. Hoe heb je de contactpersonen verwijderd.
Topictitel zegt ook niet echt veel.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die contact personen gewoon nog met msn messenger verwijdert alleen nu ik Easy Message op mijn mijn laptop staan ze dan gewoon als offline in de lijst en als ik met de linker muisknop op zo'n contactpersoon klik en dan Remove dan crash Easy Messaga?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 17:56 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:43:
Ik heb die contact personen gewoon nog met msn messenger verwijdert alleen nu ik Easy Message op mijn mijn laptop staan ze dan gewoon als offline in de lijst en als ik met de linker muisknop op zo'n contactpersoon klik en dan Remove dan crash Easy Messenger?
zou het kunnen zijn dat Easy Messenger (nooit van gehoord) zelf een lijst opmaakt en dus niet elke keer de lijst van de msn servers haalt? Probeer dan ees dat programma te herinstaleren of te vnden waar die lijst wordt opgeslagen.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb hem even geinstalleerd en het ziet er naar uit dat hij gewoon alle personen, die normaal bij msn in je blocked list, weer gewoon in de lijst zet. Dat zou dan een fout van easy message kunnen zijn. Als ik een van die personen verwijder is bij mij gelijk de lijst die easy message laat zien weg.

Het lijkt er dus op dat hij niet samen met de blocked list kan werken. Een oplossing weet ik niet. Misschien blocked list weer op allowed zetten en dan in easy message weer verwijderen.

☻/
/▌
/ \