Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

GPRS modem emulatie (qua snelheid)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb ergens gelezen dat gprs 7.5 kb/s.
Nu wil ik waarschijnlijk over 2 maanden een mda vario bij t-mobile aanschaffen met dat internet totaal gebeuren als m'n huidige abo is afgelopen.

Maar voor dat pocket internet totaal gebeuren voor 9.50 per maand voor onbeperkt GPRS ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe snel dat tegenwoordig is?

Vroegah heb ik altijd isdn enkel gehad met 8 kb/s, maar nu ik kabel heb en geen modem meer in m'n pc was ik benieuwd of er misschien een programma'tje is wat je ethernet kan cappen op zo'n lage snelheid of iets van een browser in een browser (zo'n soort anonymizer) die op 8kb/s de data toe laat.

Op google kom ik alleen de modem emulatie van softmodems etc tegen dus vandaar dat ik de vraag hier stel.

Misschien iets voor netwerken maar eerst hier proberen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

met netlimiter kan je niet je netwerk kaart cappen, maar wel IE of FF.

Ey!! Macarena \o/

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
RaZ schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:09:
Met Netlimiter kan je gewoon je hele pc cappen op 8 KB/s up en down :)

@topicstarter:
Het is handiger als je de goede termen gebruikt kb != KB ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Satch op 21-01-2006 17:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:09:
Dat is wel wat om mee te beginnen maar ik wil er ook ff mail mee ophalen, msnen en tegelijk internetten.

Verwijderd

Topicstarter
Metal schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:09:
[...]

Oke dan ga ik die meteen checken ;)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Metal schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:09:
[...]

Ik heb enkel ervaring met netlimiter 2.21 ofzo, de optie om een ethernet kaart te cappen heb ik toen niet gevonden. Wel kon ik per programma cappen, welk wel zo handig was met bittorrent, een download van 5kb/sec tegen een uploadvan50kb/sec vond ik niet echt tof :P

Ey!! Macarena \o/

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
RaZ schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:11:
[...]

Ik heb enkel ervaring met netlimiter 2.21 ofzo, de optie om een ethernet kaart te cappen heb ik toen niet gevonden. Wel kon ik per programma cappen, welk wel zo handig was met bittorrent, een download van 5kb/sec tegen een uploadvan50kb/sec vond ik niet echt tof :P
Je kan bovenaan alle processen bij Overall (dacht ik) je hele pc in een keer cappen. :)

Zoals je hier ook ziet:
http://www.zefhemel.com/upload/netlimiter.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Satch op 21-01-2006 17:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
mja bij mij werkte er geen moer meer, denk toch dat ik eens een browser achtig iets wil proberen omdat ik enkel time outs kreeg. kan me nou ook weer niet voorstellen dat die 8 kb/s zou triest is gezien dit vroeger mijn upload was
Pagina: 1