Toon posts:

[XP] Persoonlijke mappen onpersoonlijk maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een paar XP-accounts ingesteld dat de documenten van die gebruiker 'persoonlijk' gemaakt zijn.

Maar ik wil hier nu op terug komen. Op Google kan ik alleen informatie vinden over dat XP vraagt of ik de mappen persoonlijk wil maken (dit deed hij na het wijzigen van het wachtwoord bij mij). Maar nergens staat informatie over hoe ik het persoonlijk maken weer kan uitzetten.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Beknopte uitleg: Zet easy file sharing uit in folder options, dan krijg je bij egenschappen van een map het tabblad security terug. Van daaruit moet je iedereen weer rechten geven.

Zijn honderden topics over :)

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 21-01-2006 16:38 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Die topics ben ik ook allemaal tegenkomen. Maar 'simple' file sharing is een feature van Windows XP Professional en ik heb Windows XP Home.

In mijn geval staat deze optie dus niet bij mapopties.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bij Home Edition moet je in veilige modus opstarten, dat stukje is men vergeten in de Nederlandse vertaling van het originele artikel.
How to take ownership of a folder
Note You must be logged on to the computer with an account that has administrative credentials. If you are running Microsoft Windows XP Home Edition, you must start the computer in safe mode, and then log on with an account that has Administrative rights to have access to the Security tab.

[ Voor 40% gewijzigd door Nielson op 21-01-2006 16:53 ]