[meuktracker] Internet Explorer 7

Pagina: 1
Acties:

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Ik wilde dit bij de reacties op de FP plaatsen, maar dit leek me een geschiktere plek:

In de meuktracker staan links richting een torrent en directe download naar de preview van Microsoft Internet Explorer 7 Beta 2. Ik meen dat er bij t.net echter een policy geldt jegens het vespreiden van links naar warez op het internet, en laat dit nu een uitgelekte "gesloten" beta zijn. Microsoft vind het niet zo fijn dat er dus links naar deze beta worden geplaatst (op het forum van JCXP staat inmiddels de mededeling dat Microsoft heeft gevraagd om alle links naar dit materiaal te verwijderen). Ik heb begrepen dat er binnenkort zal er door het IE team een "public" beta worden vrijgegeven van de "final" versie van de Beta 2 van Internet Explorer 7, en die mag op dat moment wél publiekelijk ter download beschikbaar worden gesteld. Maar deze dus niet!

Mocht dit er dus op blijven staan dan zou ik het dus erg op prijs stellen als er binnenkort ook links worden geplaatst naar de laatste (gesloten) beta's van onder meer Windows Live Messenger (aka Messenger 8 ), de Office 12 produkt familie en Vista (just kidding ;) )

Overigens ben ik niet werkzaam bij Microsoft, maar het leek me wel handig om jullie (als in t.net crew) van deze situatie op de hoogte te stellen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Met betrekking tot bètasoftware hanteren wij een verschil tussen gratis software en niet-gratis software. Vandaar dat we bijvoorbeeld wel een gelekte Internet Explorer posten maar geen Vista of Office. Dat Microsoft het niet leuk vind als dingen uitlekken weten we, maar aangezien we zelf niets verspreiden is dat eigenlijk ook niets ons probleem ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een bètaversie van MSN Messenger Live heeft in de Meuktracker gestaan, maar die werkte niet als je geen Microsoft-bètadeelnemer was. Er waren wel hacks om het draaiend te krijgen, maar die waren lastig uit te voeren en gingen erg ver over de rolerantiegrens van Tweakers.net heen. Downloadlinks naar bèta's van Vista en Office zal je nooit van ons krijgen omdat Vista en Office in de winkels zal liggen en je voor een echte versie zal moeten betalen om het te gebruiken. Internet Explorer 7 zal gratis te downloaden zijn voor iedereen. Dat is in een beknopt overzicht het beleid van de Meuktracker. We weten zelf ook dat Microsoft dit niet graag op prijs stelt, maar wij kunnen er niks aan doen dat die versie gelekt is. Wij lekken het niet, maar posten alleen een link naar waar je het kan krijgen :P.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wouter Tinus schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 16:24:
Met betrekking tot bètasoftware hanteren wij een verschil tussen gratis software en niet-gratis software.
8)7 Voordat je IE mag gebruiken heb je nog altijd een valide Windows licentie nodig:
NOTE: IF YOU DO NOT HAVE A VALID EULA FOR ANY "OS PRODUCT" (MICROSOFT WINDOWS 95, MICROSOFT WINDOWS 98, MICROSOFT WINDOWS NT WORKSTATION 4.0, MICROSOFT WINDOWS NT SERVER 4.0, MICROSOFT WINDOWS NT SERVER, ENTERPRISE EDITION 4.0 OR MICROSOFT WINDOWS NT SERVER 4.0, TERMINAL SERVER EDITION), YOU ARE NOT AUTHORIZED TO INSTALL, COPY, OR OTHERWISE USE THE OS COMPONENTS AND YOU HAVE NO RIGHTS UNDER THIS SUPPLEMENTAL EULA.
Oftewel; IE is niet gratis te gebruiken.
Dat Microsoft het niet leuk vind als dingen uitlekken weten we, maar aangezien we zelf niets verspreiden is dat eigenlijk ook niets ons probleem ;).
Is dit een quote die je direct van een slechte warez-site hebt gekopieerd of is dit daadwerkelijk het beleid wat er op de FP wordt gevoerd? Anders neem ik aan dat er geen probleem van wordt gemaakt als ik een lijst van mijn favoriete games en films opneem in mijn profiel; met de directe (torrent) downloadlinks erbij? Ik weet dat de filmproducenten dat niet leuk vinden (en de T.net crew wellicht ook niet); maar aangezien ik zelf niets verspreid is dat eigenlijk ook niet mijn probleem ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hmm, volgens de EULA die Spider.007 quote mag je IE niet gebruiken op Windows ME, 2000, XP of 2003? Ik heb net 3 keer de EULA doorgelezen en dit viel mij wel erg op...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij vallen die onder Windows NT.

• Longbeard
  • Laatst online: 11:19

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Superdeboer al eerder heeft vermeld:
Superdeboer schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:59:
  • De nieuwscrew plaatst het bericht in het kader van de informatievoorziening en journalistieke berichtgeving over technologiën waar Tweakers.net zich op richt.
  • Gebruikers die dergelijke sites in reacties (ongeacht op de FP of het forum) gaan opsommen, verhogen niet de journalistieke inhoud, maar posten in feite niet meer dan 'waar-haal-je-je-beste-warez'.
Er dient dus een helder onderscheid gemaakt te worden: de nieuwscrew is *niet* aan dezelfde regels onderworpen als alle anderen die dingen op de site zetten. Quod licet Iovi, non licet bovi. Jammer maar helaas. Ook Superdeboer de DT'er mag overigens in een reactie op de FP niet een partijtje torrentsites op gaan zitten sommen. Waarom niet? Geen nieuwscrew; geen journalistieke meerwaarde.

Hard gezegd: als gebruiker kun je geen rechten ontlenen aan wat de nieuwscrew op de frontpage plaatst. Ondanks afwegingen die de nieuwscrew autonoom maakt, blijft het beleid ten aanzien van warez in reacties onverminderd van kracht. Simpel eigenlijk. Zoals Yoeri ook al zei: dat beleid is dus niet veranderd ten opzichte van vorig jaar. En ook niet ten opzichte van twee jaar geleden. :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Longbeard schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:30:
Zoals Superdeboer al eerder heeft vermeld:

[...]
Op zich is dat wel een aardige uitleg; maar de reden dat ik hier reageer is niet omdat ik hetzelfde zou willen doen (en dus rechten zou ontlenen aan het feit dat de nieuwscrew iets 'mag'); maar omdat ik vindt dat de nieuwscrew het gewoon niet zou moeten 'mogen'. Er wordt gelinkt naar torrentsites en illegale beta's maar ik vindt dat niet kunnen. In beide gevallen struikel ik over de links die worden toegevoegd. Dat torrentsites down worden gehaald is nieuws ja, de exacte URL of naam van die torrentsites zou niet geplaatst moeten worden omdat dit geen nieuwswaarde heeft (maar meer is 'waar-haal-je-de-beste-warez') en dezelfde links niet gewaardeerd worden indien ze door bezoekers worden geplaatst. Hetzelfde geld voor deze link naar een torrent om IE7 daadwerkelijk te downloaden; waarom waren de screenshots plus het bericht niet voldoende?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Robin
  • Niet online
Spider.007 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:41:
[...]
waarom waren de screenshots plus het bericht niet voldoende?
Omdat je dan alleen melding maakt dat er een build is gelekt. Alleen een melding dat een build van Internet Explorer 7 is gelekt met daarbij wat plaatjes, is niet echt interessant meer. De features van IE7 zijn al breed besproken en uitgelicht op Tweakers.net. Veel interessanter is om daadwerkelijk de build in handen te hebben en aan de bezoekers te vertellen waar je die kan downloaden. Dat Microsoft daar niet zo blij mee kan ik inkomen, maar de meukwaardigheid speelt een groter belang dan de EULA van Microsoft. Die beta is, zoals ik eerder schreef, in een later stadium gratis te gebruiken voor de mensen die Vista (en XP vermoedelijk ook nog) draaien. Internet Explorer is an sich gratis te downloaden, alleen hang Microsoft daar voorwaarden aan vast net zoals andere programma's dat doen.

Dat er links worden gegeven naar een torrentsite waar betaalde software is te vinden, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Die links zijn zometeen dan ook weg :). Als het om een eigen gehoste torrentbestand ging dan had ik daar geen moeite mee. Maar nu staat daar een directe link naar Mininova en willen we helemaal niet zien.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Spider.007 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:21:
[...]
8)7 Voordat je IE mag gebruiken heb je nog altijd een valide Windows licentie nodig:
[...]

Oftewel; IE is niet gratis te gebruiken.
Ja, en Linux is ook niet gratis, want je hebt er een computer voor nodig :z. Internet Explorer als download is in ieder geval gratis te krijgen. Waar mensen de rest van het spul vandaan halen om het te kunnen/mogen gebruiken is niet onze zorg. Als je zo erg de moraalridder uit wil gaan hangen dan moet je ook maar eens in zo'n 3d-topic op GoT vragen of iedereen wel een licentie heeft voor Maya/3dsmax, want die heb je wel nodig om die plaatjes te kunnen maken hoor!
Is dit een quote die je direct van een slechte warez-site hebt gekopieerd of is dit daadwerkelijk het beleid wat er op de FP wordt gevoerd? Anders neem ik aan dat er geen probleem van wordt gemaakt als ik een lijst van mijn favoriete games en films opneem in mijn profiel; met de directe (torrent) downloadlinks erbij?
Films en games worden niet gratis verspreid en daar zullen wij dus ook nooit naartoe linken, laat staat dat een gewone gebruiker dat zou mogen. Zo moeilijk is het onderscheid tussen gratis en niet-gratis toch niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter Tinus op 22-01-2006 18:27 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

RoD schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:30:
Volgens mij vallen die onder Windows NT.
Er wordt specifiek gesproken over versie 4.0 van NT en van de server versies. Sowieso is ME niet gebaseerd op de NT core, dit is wel het geval bij 2000 en XP, maar die zitten op 5.x... * Glaanie confused.

edit: Sorry dat ik dit topic zo zit te hijacken :o

[ Voor 9% gewijzigd door Glaanie op 22-01-2006 18:50 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wouter Tinus schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:26:
[...]
Ja, en Linux is ook niet gratis, want je hebt er een computer voor nodig :z. Internet Explorer als download is in ieder geval gratis te krijgen. Waar mensen de rest van het spul vandaan halen om het te kunnen/mogen gebruiken is niet onze zorg.
Je hebt dus ook geen probleem met het linken naar software waar nog een serial-key bij moet worden ingevoerd? Het is immers niet jouw zorg dat mensen illegale keys gaan downloaden voor software waarvan de links van Tweakers.net komen?
Als je zo erg de moraalridder uit wil gaan hangen dan moet je ook maar eens in zo'n 3d-topic op GoT vragen of iedereen wel een licentie heeft voor Maya/3dsmax, want die heb je wel nodig om die plaatjes te kunnen maken hoor!
Als je mij een moraalridder noemt; geeft dat al niet aan dat je zelf ook wel weet dat het linken naar illegale IE7 build wellicht niet hoort?
[...]
Films en games worden niet gratis verspreid en daar zullen wij dus ook nooit naartoe linken, laat staat dat een gewone gebruiker dat zou mogen. Zo moeilijk is het onderscheid tussen gratis en niet-gratis toch niet?
Wat doen de links in dit nieuwsbericht dan?

---

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Spider.007 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:19:
[...]
Je hebt dus ook geen probleem met het linken naar software waar nog een serial-key bij moet worden ingevoerd? Het is immers niet jouw zorg dat mensen illegale keys gaan downloaden voor software waarvan de links van Tweakers.net komen?
Nee, dat lijkt mij ook niet erg. Ik mag dat op het forum overigens ook hoor, linken naar downloads waar een serial bij hoort (namelijk gewoon op de site van ahead ofzo, nero) ;).

Ik snap niet waar je je zo druk om maakt? Op het forum zijn hele strenge eisen omdat het slecht controleerbaar is. Op tweakers.net is een redactie die bepaalt wat wel en wat niet kan. Het is dus alleen zo dat in berichten geplaatst wordt door de redactie andere en wat soepelere regels kunnen gelden en niet in je profiel en reacties en dergelijke.

Er zullen ook hoogstwaarschijnlijk geen links geplaatst worden naar torrenttrackers voor films, als zodanig. Een IE build/lek iets (of msn messenger beta) is iets waar men blijkbaar voor gekozen heeft om wel naartoe te linken.

Wat je nu precies wil bereiken met "jamaar wat nou als ik dit link" posts ontgaat me dan ook volledig. Jij plaatst niet geredigeerde reacties, dat heeft niets met nieuws of meukposts te maken...
Spider.007 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:19:
nks van Tweakers.net komen?
[...]
Als je mij een moraalridder noemt; geeft dat al niet aan dat je zelf ook wel weet dat het linken naar illegale IE7 build wellicht niet hoort?
Linken naar DeCSS hoort wellicht ook niet en er zijn vast wel meer dingen die niet "horen". Zolang het geen problemen oplevert, maar wel interessant nieuws of een leuke meuktracker zonder dat je gelijk een bedrijf financieel benadeelt, lijkt het me niet erg om een beetje beta's te hebben staan.
Wat doen de links in dit nieuwsbericht dan?
Dat zijn geen links naar films, dat zijn links naar een website waar dat nieuwsbericht over gaat. Dat is niet hetzelfde als "naar films linken". Er zit een vrij groot verschil tussen de intentie van linken. Als je een bericht schrijft over illegale films en je zet er een paar links bij naar torrentsites met een directe link naar een filmdownload, dan ben je provocerend en stom bezig naar mijn mening (geenstijl doet dat weleens, het is overigens niet eens illegaal ;)). Als je linkt naar een site waar je nieuwsbericht over gaat, dan doe je dat niet om downloaden aan te sporen, maar om gewoon naar die site te linken. Nogmaals: Dat is een geredigeerd stuk tekst, waar controle over is. Dat is wat anders dan hoe het hier op het forum aan toe gaat, waar (om terechte redenen) een stuk overspannener gedaan wordt over illegale links (tot aan het verbieden van het hosten en plaatsen van plaatjes waar een illegale link in zit aan toe :P)>

Uiteindelijk komt het er dus op neer dat jij vindt dat het niet kan en de redactie vindt dat het wel kan... Wettelijk kan het overigens sowieso.

[ Voor 45% gewijzigd door JvS op 22-01-2006 19:33 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

JvS schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:26:
[...]

Ik snap niet waar je je zo druk om maakt? Op het forum zijn hele strenge eisen omdat het slecht controleerbaar is. Op tweakers.net is een redactie die bepaalt wat wel en wat niet kan. Het is dus alleen zo dat in berichten geplaatst wordt door de redactie andere en wat soepelere regels kunnen gelden en niet in je profiel en reacties en dergelijke.
De strenge eisen op het forum zijn niet omdat het slecht controleerbaar zou zijn, maar omdat we, volgens mij, dergelijke links gewoon niet willen hebben op (gathering.)Tweakers.net. Ik vindt het niet raar dat er voor de crew andere regels gelden dan voor de users; ik vindt het echter wel raar dat er door de crew gelinkt wordt naar torrents voor gelekte beta's. Waarom zouden die niet vallen onder de policy mbt niet-gratis software?
[...]

Wat je nu precies wil bereiken met "jamaar wat nou als ik dit link" posts ontgaat me dan ook volledig. Jij plaatst niet geredigeerde reacties, dat heeft niets met nieuws of meukposts te maken...
Ik probeer door middel van voorbeelden duidelijk te maken wat ik bedoel en wat ik fout vindt aan de links naar IE7 beta's en torrentsites. Als ik mijn mening op een andere manier duidelijk kan maken dan ik hier in dit topic doe dan hoor ik dat graag :)
[...]
Linken naar DeCSS hoort wellicht ook niet en er zijn vast wel meer dingen die niet "horen". Zolang het geen problemen oplevert, maar wel interessant nieuws of een leuke meuktracker zonder dat je gelijk een bedrijf financieel benadeelt, lijkt het me niet erg om een beetje beta's te hebben staan.
Ah; dus omdat Microsoft een groot bedrijf is mag je linken naar een gelekte beta? Dus het linken naar een downloadlink van gelekte sourcecode zou ook geen probleem zijn?
[...]

Dat zijn geen links naar films, dat zijn links naar een website waar dat nieuwsbericht over gaat. Dat is niet hetzelfde als "naar films linken". Er zit een vrij groot verschil tussen de intentie van linken. Als je een bericht schrijft over illegale films en je zet er een paar links bij naar torrentsites met een directe link naar een filmdownload, dan ben je provocerend en stom bezig naar mijn mening (geenstijl doet dat weleens, het is overigens niet eens illegaal ;)). Als je linkt naar een site waar je nieuwsbericht over gaat, dan doe je dat niet om downloaden aan te sporen, maar om gewoon naar die site te linken. Nogmaals: Dat is een geredigeerd stuk tekst, waar controle over is. Dat is wat anders dan hoe het hier op het forum aan toe gaat, waar (om terechte redenen) een stuk overspannener gedaan wordt over illegale links (tot aan het verbieden van het hosten en plaatsen van plaatjes waar een illegale link in zit aan toe :P)>
Je hebt hier wellicht wel een punt met betrekking tot je stuk over link-intenties; evenwel vraag ik me af wat de meerwaarde is van het linken naar NewNova, of een gelekte IE7 build. Waarom kan dat niet gewoon achterwegen gelaten worden aangezien het beiden op GoT niet gewaardeerd zou worden?
Uiteindelijk komt het er dus op neer dat jij vindt dat het niet kan en de redactie vindt dat het wel kan... Wettelijk kan het overigens sowieso.
Uiteraard gaat het hier puur om een verschil van mening; dat is echter toch geen reden om de discussie te besluiten of een argument voor 1 van beide meningen? :)

[ Voor 45% gewijzigd door Spider.007 op 22-01-2006 19:45 ]

---

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Spider.007 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:38:
[...]
De strenge eisen op het forum zijn niet omdat het slecht controleerbaar zou zijn, maar omdat we, volgens mij, dergelijke links gewoon niet willen hebben op (gathering.)Tweakers.net.
Neehoor, ik heb zelf totaal geen problemen met illegale software, downloaden, films, muziek, noem maar op. Alleen als het toegestaan wordt, loopt het snel uit de hand. Ik neem niet aan dat we allemaal dermate moralistisch zijn dat we plaatjes gehost op een warez site van de site afhalen, om te voorkomen dat mensen wellicht via de URL van dat plaatje aan illegale software komen, daarmee het inkomen van de maker van die betreffende software benadelen ;).. Da's gewoon puur uit: "illegaal mag niet, in geen enkele vorm, geen discussie, geen vage grenzen, gewoon niet".
en wat ik fout vindt aan de links naar IE7 beta's en torrentsites.
Mjah zonder argumentenblijft alleen maar je mening over. Die kan je natuurlijk hebben, maar dan is het mening Vs. mening en dan wint degene die erover beslist (de redactie ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wouter Tinus schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:26:
Ja, en Linux is ook niet gratis, want je hebt er een computer voor nodig :z.
Niet elke computer kost je geld, zo kun je diverse oude machines vaak gratis ophalen ;)
Als je zo erg de moraalridder uit wil gaan hangen dan moet je ook maar eens in zo'n 3d-topic op GoT vragen of iedereen wel een licentie heeft voor Maya/3dsmax, want die heb je wel nodig om die plaatjes te kunnen maken hoor!
Buiten het feit dat dergelijke programma's ook gratis te krijgen zijn, slaat dat "argument" echt helemaal nergens op, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel in ziet?
Of ga je dan ook iedereen bannen die een niet legale windows gebruikt om een post te maken hier ;)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

EULA's zijn een zaak van de gebruiker, niet van een indirecte verspreider. Daarom kan het gewoon legaal en gratis verspreid worden :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Glashelder schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:57:
EULA's zijn een zaak van de gebruiker, niet van een indirecte verspreider. Daarom kan het gewoon legaal en gratis verspreid worden :)
Het wetboek van strafrecht is een zaak van de moordenaar, niet van de onschuldige omstander. Daarom kun je gewoon toekijken hoe iemand vermoord wordt en meehelpen door het aangeven van het moordwapen. :)

Klinkt bijna net zo krom als wat je zelf zegt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Als ik het goed lees is de discussie eerder de manier waarop het aangeboden wordt. Als Microsoft een link zet naar een torrent op ms.com zou er geen probleem zijn. Deze manier vindt ik wel dubieus op de ene moment gaan jullie torrent & p2p sites doodzwijgen en nu link je er zelf aan ?

Als het dan toch zo legaal is volgens de newscrew host het dan zelf ? Maar nee door het op deze manier te doen zitten ze randje illegaal maar met het excuus, wij boden niets aan he mijnheer !!!

Kortom bij de volgende nero release, winamp, ... wordt ook vrolijk de torrent gelinkt, want dat zijn net mirrors als ftp x en y ;).

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

-NMe- schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:04:
[...]

Het wetboek van strafrecht is een zaak van de moordenaar, niet van de onschuldige omstander. Daarom kun je gewoon toekijken hoe iemand vermoord wordt en meehelpen door het aangeven van het moordwapen. :)

Klinkt bijna net zo krom als wat je zelf zegt. ;)
Ik neem aan dat je zelf slim genoeg bent om in t zien dat je vergelijking niet opgaat.

Het wetboek geld voor iedere burger van een land. Een EULA moet je accepteren (en handelen naar de inhoud). Je mag dan de software gebruiken. Als je de EULA niet accepteert mag je de software niet gebruiken. Maar dat betekent niet dat je het niet mag verspreiden.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:33

McMiGHtY

- burp -

Beetje jammer dat crew en mods zich weer uit de tent laten lokken en geen eenduidig standpunt aannemen in deze.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• Robin
  • Niet online
Ons standpunt is hier al een paar keer gepost, waaronder [rml]Wouter Tinus in "[ meuktracker] Internet Explorer 7"[/rml] en [rml]Robin in "[ meuktracker] Internet Explorer 7"[/rml]. Dat is mijn ogen meer dan duidelijk.
Pagina: 1