Saphire X800 GTO2 AGP

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Mijn videokaart is het aan het begeven (6800GE @ GT). Artifacts, niet meer te overclocken...... zuur. Nu wil ik een nieuwe kopen, maar geen nieuw moederboard....etc., en weet precies welke. De Saphire X800 GTO2 AGP (voor zover ik heb begrepen is die in AGP en PCI-e versie uitgebracht). Ik wil er natuurlijk wel op vooruit gaan t.o.v. de kaart die ik nu heb.

Weet iemand waar ik deze kaart nog kan krijgen toevallig?
Hij staat niet meer in de t.net pricewatch en ook niet bij vraag en aanbod.

...in het ergste geval....bestaat er misschien een AGP->PCI-e mogelijkheid? Iets wat ik dus in mijn AGP slot steek zodat ik een PCI-e kaart kan gebruiken?

Ik heb nu een socket 754 mobo.

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bram77 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:38:
Mijn videokaart is het aan het begeven (6800GE @ GT). Artifacts, niet meer te overclocken...... zuur. Nu wil ik een nieuwe kopen, maar geen nieuw moederboard....etc., en weet precies welke. De Saphire X800 GTO2 AGP (voor zover ik heb begrepen is die in AGP en PCI-e versie uitgebracht). Ik wil er natuurlijk wel op vooruit gaan t.o.v. de kaart die ik nu heb.

Weet iemand waar ik deze kaart nog kan krijgen toevallig?
Hij staat niet meer in de t.net pricewatch en ook niet bij vraag en aanbod.

...in het ergste geval....bestaat er misschien een AGP->PCI-e mogelijkheid? Iets wat ik dus in mijn AGP slot steek zodat ik een PCI-e kaart kan gebruiken?

Ik heb nu een socket 754 mobo.
Er bestaat geen AGP insteekding om te conventeren naar PCI-e voor zover ik weet. Verder loopt er een topic over de GTO² waarbij ook telkens informatie word gegeven over waar deze kaart nu te koop is.
edit:
Oke, jij wint _/-\o_
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 21-01-2006 15:05 ]

• Bram77
Dacht je dat ik dat nog niet gedaan had...Misschien zelf wat minder lui zijn voordat je het anderen verwijt. Het topic [rml][ Sapphire X800 GTO²] Waar te krijgen?[/rml] is gesloten. De info die er in staat is niet meer up to date.

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
de gto2 is er niet in agp

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De GTO² is niet in AGP te krijgen, alleen in PCIe. Dit komt doordat de R480-core die gebruikt wordt voor de GTO³ geen PCIe-to-AGP-bridge ingebakken heeft. De GTO AGP is gebaseerd op de R423 en die heeft dat weer wel. Als je dus op zoek bent naar een GTO²-kaart dan moet je overstappen naar een moederbord met PCIe. Als je dat niet wilt doen dan moet je je tevreden stellen met de AGP-versie van de GTO.

• Bram77
O.k., bedankt voor de verduidelijking.

Ik heb besloten om een ASUS 754 board met PCI-e te kopen a 89,95
-> http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=92638&productType=1

Dan zet ik mijn huidige ASUS K8N-E delux in mijn MediaCenter (nu P3 1Ghz) en koop ik er nog de goedkoopst mogelijke processor bij... a 89,95
-> http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=94393&productType=1

Dan zet ik de 6800GE ook in het MediaCenter (nu een Ati 9250) en koop ik de GTO2 voor in mijn gewone PC a 205,- + 6,95. Ik heb alleen problemen met de kaart in 3D modus.
-> pricewatch: Sapphire Radeon X800 GTO2 256MB DDR3 (PCI-e, DVI)

Heb ik voor een redelijk bedrag 2 pc's geupgrade :). Ik heb nog 512MB DDR400 liggen.

89,95
89,95
211,95+
391,85

Kan ik weer even vooruit.

[ Voor 6% gewijzigd door Bram77 op 21-01-2006 15:17 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Om dezelfde reden als bij de topic die je aanhaalt gaat deze ook dicht - de manier om te kijken of een kaart beschikbaar is, is om zelf op zoek te gaan (in eerste plaats controleren of het echt bestaat, bestaat het, dan in de Pricewatch kijken), niet een topic te openen. Voor AGP-PCIe converters kun je een kijkje nemen op de frontpage, daar zijn artikelen over voorbij gekomen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.