Stel, ik schrijf de volgende paragraaf:
Wat is dan een semantisch correcte indeling hiervan?
of
of
Zijn er bepaalde regels hiervoor of is het arbitrair? Zelf voel ik het meeste voor manier 2, omdat het eigenlijk 1 paragraaf (stuk tekst over hetzelfde onderwerp) is. Maar er zijn ook voldoende argumenten te geven voor de overige manieren. Wat vind jij?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Als je gaat vissen, zijn er een aantal zaken waar je van tevoren goed over na moet denken. Vergeet niet de volgende zaken mee te nemen: * hengel * radio * visvoer * eten en drinken * paraplu * vishaakjes Zonder deze zaken kun je het wel vergeten om er een succesvol dagje vissen van te maken. We wensen je een goede vangst! |
Wat is dan een semantisch correcte indeling hiervan?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <p>Als je gaat vissen ... mee te nemen</p>
<p>
<ul>
<li>hengel</li>
<li>eten en drinken</li>
</ul>
<ul>
<li>radio</li>
...
</ul>
</p>
<p>Zonder deze zaken ... goede vangst!</p> |
of
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <p>Als je gaat vissen ... mee te nemen
<ul>
<li>hengel</li>
<li>eten en drinken</li>
</ul>
<ul>
<li>radio</li>
...
</ul>
Zonder deze zaken ... goede vangst!</p> |
of
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <p>Als je gaat vissen ... mee te nemen</p>
<ul>
<li>hengel</li>
<li>eten en drinken</li>
</ul>
<ul>
<li>radio</li>
...
</ul>
<p>Zonder deze zaken ... goede vangst!</p> |
Zijn er bepaalde regels hiervoor of is het arbitrair? Zelf voel ik het meeste voor manier 2, omdat het eigenlijk 1 paragraaf (stuk tekst over hetzelfde onderwerp) is. Maar er zijn ook voldoende argumenten te geven voor de overige manieren. Wat vind jij?
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."