Toon posts:

Afdek plaatjes voor standaard systeemkast,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al enige tijd afdekplaatjes voor mijn systeemkast, je weet wel die scherpe rotdingen die je er altijd uit moet wrikken als je er een nieuw pci kaartje in stopt,

Bij en paar van mijn oudere systeemkasten zitten er door het constante overbouwen dus geen van die plaatjes meer in, ik had er nog een paar maar ik ben door mijn voorraad heen,

1. Weet iemand hoe deze plaatjes heten?
2. Weet iemand waar ik ze kan bestellen? (stuk of 20)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-12 23:08

ThaHandy

Discovery Channel

u vraagt, wij zoeken NOT(5 sec)

http://www.lowbudgetpc.nl/kabels.html

3 plaatjes 1 pleuro
Afbeeldingslocatie: http://www.lowbudgetpc.nl/easyshopmaker/e39_16.jpg

hf

[ Voor 30% gewijzigd door ThaHandy op 21-01-2006 14:07 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik had ook van die dingen nodig (3 ofzo) en ik ben gewoon even langs de pc winkel gegaan en gevraagd of ze nog wat van die dingen overhadden. Kreeg er zo 5 mee zonder te betalen

(Ik ben dan ook 14)
Misschien dat jij er wel voor moet betalen

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

(jarig!)
Tussen de 15 en 55 moet je betalen. Daaronder en daarboven is gratis. :+

ARME AOW’er

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 17:18
ThinkPadd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:15:
Ik had ook van die dingen nodig (3 ofzo) en ik ben gewoon even langs de pc winkel gegaan en gevraagd of ze nog wat van die dingen overhadden. Kreeg er zo 5 mee zonder te betalen

(Ik ben dan ook 14)
Misschien dat jij er wel voor moet betalen
Een computer winkel zou die echt wel over hebben en blij zijn als ze ze niet met het afval hoeven te doen. met de redenatie van een klant zet altijd meer uitbreidings kaarten in de computer dan eruit te halen. Iedere winkel die dus zelf computers bouwdt zal ze over hebben. Dat lijkt mij dan ;)

verdwaalde ict'er op elektro!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die dingen liggen vaak met tientallen in de bakken van pc winkels. Dit soort meuk krijg je meestal gewoon mee als je er aardig om vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even mijn puppy-eyes uit de kast halen en maandag eens even naar de winkel!

bedankt!

edit:

Ik zat even te denken, maar volgens mij hebben ze helemaal niet van die dingen over, die je uit je kast wrikt zijn onbruikbaar, en als zij een nieuw systeem bouwen halen ze alleen de plaatjes er uit die ze nodig hebben.

Maar ik ben maandag toch in de stad

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 15:53 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:50:
Ik ga even mijn puppy-eyes uit de kast halen en maandag eens even naar de winkel!

bedankt!

edit:

Ik zat even te denken, maar volgens mij hebben ze helemaal niet van die dingen over, die je uit je kast wrikt zijn onbruikbaar, en als zij een nieuw systeem bouwen halen ze alleen de plaatjes er uit die ze nodig hebben.

Maar ik ben maandag toch in de stad
Dat ligt aan de kast die je hebt. Heb je die cheape sweex gevallen dat kun je ze er idd alleen uitdrukken. De betere kasten hebben meestal wel losse plaatjes.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Vraag nog eens rond in je omgeving onder PC-hobby-isten. Zelf heb ik in mijn hardware-rommelkist nog zeker 10 van die dingen liggen uit voormalige systeempjes.
Ik vind 1 € per 3 eigenlijk wel duur.

[ Voor 11% gewijzigd door Henk007 op 21-01-2006 16:05 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-12 14:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hoeveel kilo wil je hebben. Kom om in die dingen.. Als je in de buurt van Huizen NH komt kan je ze afhalen.
Pagina: 1