Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth dongle werkt maar half

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bluetooth dongle gekocht bij Tell-me. Het merk van de dongle is onbekend maar de software is bluesoleil 1.6.4. Nu is het probleem dat ik ik mijn pc zie via mijn telefoon (Samsung Z140) en ik zie via mijn pc ook mijn telefoon ik kan ook pairen maar verder kom ik niet. Want als ik dan in mijn pc wil kijken via mijn telefoon dan blijft hij op verbinden staan. En dat is andersom ook (van pc naar telefoon) alleen daar geeft hij aan please wait. Dus opzich werkt het wel want ik kan wel pairen maar verder dan dat kom ik niet

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:46:
Ik heb een bluetooth dongle gekocht bij Tell-me. Het merk van de dongle is onbekend maar de software is bluesoleil 1.6.4. Nu is het probleem dat ik ik mijn pc zie via mijn telefoon (Samsung Z140) en ik zie via mijn pc ook mijn telefoon ik kan ook pairen maar verder kom ik niet. Want als ik dan in mijn pc wil kijken via mijn telefoon dan blijft hij op verbinden staan. En dat is andersom ook (van pc naar telefoon) alleen daar geeft hij aan please wait. Dus opzich werkt het wel want ik kan wel pairen maar verder dan dat kom ik niet
Heeft Samsung geen software die je daarvoor nodig hebt? Ik heb namelijk een Datakabel bij m'n Nokia 6230i gekocht maar gebruik niet het cd'tje die ze daarbij leverde. Het was namelijk geen echte Nokia kabel maar gewoon een B-merk kabel. Gewoon even de Nokia PC-suite gedownload en toen deed hij het gelijk.

Ik weet niet of Samsung zoiets dergelijks ook heeft?

edit:
Even google gebruiken en je vind dit

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 21-01-2006 13:52 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heeft samsung wel maar dat is alleen voor mijn datakabel die overigens wel perfect werkt.

Ik heb het trouwens net even met mijn ma haar PDA geprobeert en daar lukt het wel perfect mee dus het ligt aan mijn telefoon

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Post je vragen even in dit topic, is namelijk wel zo handig als alle problemen in 1 topic blijven:

Het bluetooth ervaringen en problemen topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.