[Car-audio] Phatnoise

Pagina: 1
Acties:

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:36
Ben jaren een fan geweest van Sony's MD, maar nu gaan ze er allemaal toch echt uit.
Ik wil mijn collectie in de auto kunnen spelen, en dan bedoel ik gewoon kopieren, naar een "verwisselbare schijf" in Windows, en niks geen tussenkomst van tooling van een fabrikant.

Ik dus zoeken, kom legio autoradios tegen die het kunnen (natuurlijk), maar ik wil wel merkspul, en niet hoeven branden naar een cd-r. Dus kom ik automatisch uit op een radio die een USB stick vreet (maar geen "merk" radios), of een HD heeft. Qua HD schijnt Phatnoise ver genoeg ontwikkeld te zijn inmiddels, om volwaardig en betrouwbaar te zijn. Ik wil dan ook wel gaan voor dit systeem.
Echter nou komt het probleem. Waar is dat spul in godsnaam leverbaar?? Kan ik dit alleen op www.phatnoise.com bestellen? En wat gaat me dat geintje dus kosten in NL?

Hebben mensen hier op GoT zo'n Phatnoise ding in de auto, icm met een Sony autoradio?
Ik zou wel eens willen weten wat de ervaringen hier mee zijn. Manageability, gemak, storingen, problemen, you name it.
Oh, en als tweakert...... Hoe makkelijk vreet een phatnoise een andere HD in die cradle ;)

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 21-01-2006 13:38 ]