Ik heb hier een iPod G4 40gb liggen maar het scherm is defect, ik kan dus wel nog muziek luisteren, maar dan moet ik eerst een lijst maken op itunes enzo. Omdat ik het een beetje zonde vind wil ik dus terug beeld op mijn iPod, wat kan ik doen? Ik heb op een site gezien dak een vervangscherm 125€ kost, wat ik daarvoor toch te veel vindt. Bestaan er geen compatible ipod schermpjes?
Verwijderd
Ten eerste zou je je iPod op de Support-pagina's van Apple kunnen aanmelden voor AppleCare, ze komen hem dan ophalen, en een week later krijg je een nieuwe iPod. Als je hier gratis gebruik van wilt maken, moet je nog garantie hebben.
Ten tweede zou je je iPod als externe HD kunnen gebruiken. Om films op op te slaan of iets dergelijks.
Ten tweede zou je je iPod als externe HD kunnen gebruiken. Om films op op te slaan of iets dergelijks.
Dit misschien iets?
Je kan even contact opnemen en vragen hoeveel het bij hun kost om het scherm te vervangen.
Je kan even contact opnemen en vragen hoeveel het bij hun kost om het scherm te vervangen.
Klopt dat? Ik heb hier ook een iPod mini met kapot scherm.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:50:
Ten eerste zou je je iPod op de Support-pagina's van Apple kunnen aanmelden voor AppleCare, ze komen hem dan ophalen, en een week later krijg je een nieuwe iPod. Als je hier gratis gebruik van wilt maken, moet je nog garantie hebben.
kan iemand dat bevestigen? Het is gekomen door dat hij viel, met het scherm op de hoek van een bed.
Het scherm is wel defect door eventjes te vallen, dus ik denk niet dat dit tot de garantie behoort.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:50:
Verwijderd
Je zult verstelt staan hoe goed Apples garantie is. Mijn dockconnectorpoort was beschadigd, de iPod functioneerde gwoon goed, maar ik heb gewoon een nieuwe gekregen.
Het werkt ongeveer zo:
Apple vraagt je om je iPod terug te sturen. Vervolgens krijg jij een gerecyclelde (?) iPod van Apple terug. Hier merk je niets van, hij is krasvrij, brandnew, maar hij is samengesteld uit iPods die teruggestuurd zijn. Bij mij was alleen de dockconnectorpoort beschadigd, de rest van de onderdelen kan Apple gewoon weer gebruiken.
Het werkt ongeveer zo:
Apple vraagt je om je iPod terug te sturen. Vervolgens krijg jij een gerecyclelde (?) iPod van Apple terug. Hier merk je niets van, hij is krasvrij, brandnew, maar hij is samengesteld uit iPods die teruggestuurd zijn. Bij mij was alleen de dockconnectorpoort beschadigd, de rest van de onderdelen kan Apple gewoon weer gebruiken.
na eventjes op de apple bij suppord (waar alles trouwens in het engels is
)site rond te hebben gesurfd vond ik dit:
If your iPod's LCD display is cracked due to accidental damage, do not send your iPod in for service. Coverage for this type of damage is excluded under Apple's Limited Warranty for iPod and AppleCare Protection Plan for iPod, and service is not available under the terms of Apple's Repair Terms and Conditions.
Dus is het bij apple niet te repareren? of zie ik het verkeerd?
If your iPod's LCD display is cracked due to accidental damage, do not send your iPod in for service. Coverage for this type of damage is excluded under Apple's Limited Warranty for iPod and AppleCare Protection Plan for iPod, and service is not available under the terms of Apple's Repair Terms and Conditions.
Dus is het bij apple niet te repareren? of zie ik het verkeerd?
Dat zie je goed, reparatie van ipod lcd schermpjes valt niet onder de garantie en kan ook niet worden gemaakt door het reparatiecentrum.
blup
noemen ze ook wel een shuffle...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
hier een ander probleem, wel scherm maar hd kapot. misschien kunnen we iets regelen..
groeten
jochem
groeten
jochem
Die kun je dus wel insturenikke4 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:37:
hier een ander probleem, wel scherm maar hd kapot. misschien kunnen we iets regelen..
groeten
jochem
Een hele rij microsoft certificeringen.
Pagina: 1