Toon posts:

2e beelscherm aansluiten maar niet alles laten zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een vraag over een 2e monitor, is er een programma dat met een videokaart met vga waar de monitor waar ik op kijk opzit en een dvi aansluit met een dvi > vga stekker een 2e monitor erop aan dat lukt me wel maar is er een programma om op de 2e monitor sommige dingen niet te laten zien en dat ik ze wel kan zien?

Ga allereerst maar van een Ati 9250se 128mb uit.
AMD 2800+ mobile (gewone pc hoor)
512mb geheugen
OS Windows XP
80gb hdd
8)

Kortom ik zie alles en ik bepaal wat monitor 2 voor iemadn anders ziet. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 10:01 ]

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

wat voor dingen wil je NIET laten zien ?

start balk hoeft maar op 1 monitor

deze computer komt hier ook maar op 1

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus bijv de website url zelf wel zien en op 2e niet zoals plaatje waaraan je de naam van de website herkend etc...

mvg robin van wijngaarden

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Uhh.. de website URL ?

Het lijkt mij het beste dat je je bureaublad uitrekt, en bijvoorbeeld 2 browser instances opent, dan heb je alles in eigen hand.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00

justifire

Shut up and squat !!

Doet me denken aan dat jij bijv wel de prijzen van de producten ziet en degene op het andere scherm alleen de producten ziet (evt met aangepaste prijzen)
Bedoel je zoiets?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-07 08:04

tweakraiser

I have such sites to show you

2 beeldschermen worden standaard ondersteund door de drivers van ATI.
je kunt als ik je vraag goed begrijp, ook je 2 beeldschermen virtueel boven elkaar zetten in de beeldschermeigenschappen van ATI. Dan kun je de Adresbalk van je browser bv net op het bovenste scherm weergeven en de website op je onderste beeldscherm.
Ik gebruik zelf ultramon, een fijn programma'tje waar je nog veel meer mee kunt instellen.

Strava | Webdesign

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Voor presentaties zou het heel handig zijn als PowerPoint zoiets ook kon: op je eigen (laptop)scherm zie je je presentatie met je notities erbij. Op de beamer zie je enkel de presentatie.
Kan dat?

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 15:34
wvbesien schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:49:
Voor presentaties zou het heel handig zijn als PowerPoint zoiets ook kon: op je eigen (laptop)scherm zie je je presentatie met je notities erbij. Op de beamer zie je enkel de presentatie.
Kan dat?
Twee powerpoint presentaties maken, een mét notities en één zonder, en dan gewoon 2 keer powerpoint openen, met elke presentatie op een andere monitor.
Pagina: 1