ik heb sinds gisteren een w800i en heb al een hele berg problemen gevonden maar 2 heb ik nog niet weten op te lossen 1 is ik kan mijn 512 mb mem stick niet formateren in de telefoon als ik dat probeerd word er een wachtwoord gevraagd en zou niet weten welk wachtwoord dat moet zijn.
en mijn grootste probleem is dat als ik een smsje verstuur wat ik nogal vaak doe hij op geen enkele manier aangeefd hoeveel teken ik nog over heb en of ik dus al aan het 2de of 3de smsje bezig ben weet iemand of ik wat over het hoofd gezien heb of dat se deze opdie gewoon niet heefd.
ik weet nu al dat mijn volgende telefoon toch weer een nokia word.
ik zit ook erg met het fijt dat ik het operator logo niet weg kan krijgen. maar niemand schijnt daar een oplossing voor te weten mocht er toch iemand zijn hoor ik het graag.
Telfort NT staat niet zo erg mooi op het voorhoofd van mijn meiske.
BTW heb telefoon los gekocht dus niet via een telecom aanbieder.
en mijn grootste probleem is dat als ik een smsje verstuur wat ik nogal vaak doe hij op geen enkele manier aangeefd hoeveel teken ik nog over heb en of ik dus al aan het 2de of 3de smsje bezig ben weet iemand of ik wat over het hoofd gezien heb of dat se deze opdie gewoon niet heefd.
ik weet nu al dat mijn volgende telefoon toch weer een nokia word.
ik zit ook erg met het fijt dat ik het operator logo niet weg kan krijgen. maar niemand schijnt daar een oplossing voor te weten mocht er toch iemand zijn hoor ik het graag.
Telfort NT staat niet zo erg mooi op het voorhoofd van mijn meiske.
BTW heb telefoon los gekocht dus niet via een telecom aanbieder.