Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sony Ericsson W800i sms en mem duo probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 13:14
ik heb sinds gisteren een w800i en heb al een hele berg problemen gevonden maar 2 heb ik nog niet weten op te lossen 1 is ik kan mijn 512 mb mem stick niet formateren in de telefoon als ik dat probeerd word er een wachtwoord gevraagd en zou niet weten welk wachtwoord dat moet zijn.

en mijn grootste probleem is dat als ik een smsje verstuur wat ik nogal vaak doe hij op geen enkele manier aangeefd hoeveel teken ik nog over heb en of ik dus al aan het 2de of 3de smsje bezig ben weet iemand of ik wat over het hoofd gezien heb of dat se deze opdie gewoon niet heefd.
ik weet nu al dat mijn volgende telefoon toch weer een nokia word.

ik zit ook erg met het fijt dat ik het operator logo niet weg kan krijgen. maar niemand schijnt daar een oplossing voor te weten mocht er toch iemand zijn hoor ik het graag.

Telfort NT staat niet zo erg mooi op het voorhoofd van mijn meiske.

BTW heb telefoon los gekocht dus niet via een telecom aanbieder.

Verwijderd

SMS: De telefoon geeft aan dat er een tweede bericht word gestart

memstick: waarom formatteren? Het enige wat je erop zet zijn als t goed is mp3 en foto/video ? Het is gewoon niet nodig om dat ding te formatteren en het is tevens ook niet mogelijk.

offtopic: door deze kleine problemen besluit jij alweer nokia? Je moet de functies van de telefoon maar eens gaan checken :)

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 13:14
formateren is mijn keuze en wel degelijk mogelijk de optie is zet zelfs in de telefoon.

en ik heb niet gezien dat er een nieuw bericht gestart werd.

en er zijn meerdere redenen waarom ik weer nokia wil maar denk niet dat dat nu belangrijk is.

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:35

El Martino

Zo niet, dan toch.

20 karakters voor het einde van een sms-je loopt er een tellertje mee. Op het moment dat je de 0 passeert verschijnt er midden in het beeld SMS2 en hoor je trouwens ook een toon.

Heb je als wachtwoord 0000 al geprobeerd?

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het eens in het centrale W800i topic. Aangezien deze vragen allemaal vrij specifiek voor dit toestel zijn kunnen ze net zo goed daar geplaatst worden:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 8

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.