Ik begin me er met de dag meer en meer aan te ergeren; de slechte verlichting op auto's op de snelweg. Er rijden heel veel auto's met een defecte koplamp of achterlicht. Ik begrijp deze mensen niet helemaal. Ik heb 1x een kapotte koplamp gehad en deze heb ik na een half uur vervangen omdat ik gewoon licht miste! Zijn de mensen die zo rondrijden niet in staat om een lampje te vervangen of is het gewoon gemakzucht, t komt wel, de apk volgend jaar pas...
Zo irritant die verlichting, auto's met koplampen gericht op het vogelnestje in de boom of met 80 Watt bolletjes in de achterlichten, ik snap dat echt niet... Zijn er dan echt zoveel mensen die er totaal niet naar omkijken
Het is tegenwoordig ook een trend om met mistlampen icm stadslicht te rijden... Voor mij een reden om te toeteren en groot licht te geven. Grappig, ze seinen en zwaaien vaak terug, tja, waar zou dat nou om gaan
Mistlamp achter hetzelfde verhaal, "ow, dat blauwe lampje, zal vást goed zijn als t brand"
Ok er valt wat van te zeggen dat er tegenwoordig wat meer moeite voor nodig is om een lamp te wisselen in de nieuwere auto's, maar ik zou het toch regelmatig is checken. Als het niet goed is gaan er gewoon nieuwe lampen in. Vinden jullie dit nou ook niet irritant?
wmb komt er snel een boete op het rijden met een al dan niet Engelse motor met zijspan of een 4 wielige motorfiets
Zo irritant die verlichting, auto's met koplampen gericht op het vogelnestje in de boom of met 80 Watt bolletjes in de achterlichten, ik snap dat echt niet... Zijn er dan echt zoveel mensen die er totaal niet naar omkijken
Ok er valt wat van te zeggen dat er tegenwoordig wat meer moeite voor nodig is om een lamp te wisselen in de nieuwere auto's, maar ik zou het toch regelmatig is checken. Als het niet goed is gaan er gewoon nieuwe lampen in. Vinden jullie dit nou ook niet irritant?
wmb komt er snel een boete op het rijden met een al dan niet Engelse motor met zijspan of een 4 wielige motorfiets
Whoop!