Ik was zojuist in Windows bezig met gamen, krijg ik ineens een blue screen met iets in de trend van h10kx2k.sys. Dus ik reset de pc, maar deze start niet meer op en geeft steeds drie piepjes, (lang kort kort).
Ik heb de bios gerest en dan zegt hij CMOS CHECKSUM ERROR - LOAD DEFAULTS blabla..
Als ik dan ook maar een keer in de BIOS ga, dingen verander en opsla en dan weer reset krijg ik weer geen beeld maar wel de piepjes. Maar ookal ga ik puur naar de BIOS en verander ik niks en start ik weer opnieuw op krijg ik geen beeld en wel piepjes
Videokaart vermoedde ik eerst van dat hij dood was maar omdat ik wel beeld krijg na resetten bios lijkt me dit erg sterk.
Geheugen heb ik op verschillende banken en de repen apart gebrobeerd zonder enig resultaat.
Specs:
A8N-SLI delxe mobo
AMD 3700+ cpu
7800 GT videokaart
2 x 512 mb Corsair PC3500
460 watt enermax voeding
2 x 250 gig maxtor diamont max 10 in RAID 0 opstelling
Wie o wie helpt...
Ik heb de bios gerest en dan zegt hij CMOS CHECKSUM ERROR - LOAD DEFAULTS blabla..
Als ik dan ook maar een keer in de BIOS ga, dingen verander en opsla en dan weer reset krijg ik weer geen beeld maar wel de piepjes. Maar ookal ga ik puur naar de BIOS en verander ik niks en start ik weer opnieuw op krijg ik geen beeld en wel piepjes
Videokaart vermoedde ik eerst van dat hij dood was maar omdat ik wel beeld krijg na resetten bios lijkt me dit erg sterk.
Geheugen heb ik op verschillende banken en de repen apart gebrobeerd zonder enig resultaat.
Specs:
A8N-SLI delxe mobo
AMD 3700+ cpu
7800 GT videokaart
2 x 512 mb Corsair PC3500
460 watt enermax voeding
2 x 250 gig maxtor diamont max 10 in RAID 0 opstelling
Wie o wie helpt...