Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Kun je het probleem ook even kort neerzetten. M.a.w. je post editten en kort en bondig houden? Ik snap weinig van het verhaal. Zinnen beginnen trouwens met een hoofdletter.
Wat ik wél begrijp:
Formateren van een partitie waar je OS op staat terwijl je dat OS draait kan natuurlijk niet.
Wat ik wél begrijp:
Formateren van een partitie waar je OS op staat terwijl je dat OS draait kan natuurlijk niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Guardian Angel op 21-01-2006 00:13 ]
ARME AOW’er
nee, heb een 40gb maxtor waarvan ik werk.Guardian Angel schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:12:
Kun je het probleem ook even kort neerzetten. M.a.w. je post editten en kort en bondig houden? Ik snap weinig van het verhaal. Zinnen beginnen trouwens met een hoofdletter.
Wat ik wél begrijp:
ik zal eens editten, word het probleem heel tiny
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik heb even rondgekeken en ben dit programma tegengekomen:
http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html
http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html
Ik weet niet in hoeverre dit programma jou met dit specifieke probleem kan helpen, maar misschien is het nuttig om er even naar te kijken.TestDisk
Tool to check and undelete partition
OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug? Daarin staat wat jij nodig hebt om te weten
Plus namen en linkjes van een flink handvol goede recoverytooltjes.
FAQ-gevalletje, dicht dus.
FAQ-gevalletje, dicht dus.
Je wordt oud, het slot zit er wel op maar je moet wel de sleutel omdraaien.
ARME AOW’er
Ik zou trouwens wel zorgen voor een extra schijf met genoeg ruimte waarop je eventuele gevonden data kwijt kunt. Normaal gesproken lezen recovery programma's alleen van de defecte schijf zonder wijzigingen aan te brengen, zodat je er eventueel meerdere kunt proberen. Als jij rechtstreeks partities gaat herstellen kan het goed gaan, maar kun je ook dingen erger maken wwaardoor je data misschien helemaal weg is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()