Mcafee Spamkiller 7 en Outlook Express probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 13:24
Beste,

Even een korte vraag, ik heb sinds een korte tijd Spamkiller 7 geinstalleerd en ik gebruik deze in combinatie met Outlook express 6.
Wat is mijn probleem; als ik nu mijn Outlook Express opstart, dan gaat vervolgens Spamkiller alle mails in mijn inbox scannen en aangezien er heel veel mails in staat duurt dit erg lang.

Ik heb gekeken in de settings lijst van Mcafee, maar daar staan geen opties voor, heeft iemand iets misschien getweakt in de registry (of weet waar ik dat terug kan vinden in de registry) waardoor ik die irritante eerste opstart scan mee uit kan zetten??

Ik heb eigenlijk overal gezocht, maar heb nog geen onderwerpen over gevonden.. ook niet mensen die dit als een probleem ervaren..?

Groetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
Niemand een idee.. tsja, ik heb zelf nog doorgezocht, maar vind zelf ook niets hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:20

lordsnow

I know nothing

De e-mails in je Postvak In, in een andere Outlook Express map bewaren . Zie:
http://ts.mcafeehelp.com/...d=379214&CategoryId=94912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
lordsnow schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:59:
De e-mails in je Postvak In, in een andere Outlook Express map bewaren . Zie:
http://ts.mcafeehelp.com/...d=379214&CategoryId=94912
Hmm, ik kan even kijken of hij die submappen dan inderdaad nog inderdaad scant, maargoed het liefst heb ik dat de scanner gewoon helemaal uitstaat als je Outlook Express opstart, want mijn inbox heeft nog steeds veel e-mails..

Verder is eigenlijk Outlook Express niet echt traag, alleen Mcafee vind het leuk om elke keer 6000 mails te scannen elke keer als OE opgestart word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:20

lordsnow

I know nothing

Hmm, ik kan even kijken of hij die submappen dan inderdaad nog inderdaad scant

De nieuwe mappen moeten wel BUITEN je Postvak In staan.

het liefst heb ik dat de scanner gewoon helemaal uitstaat als je Outlook Express opstart

Je kan het volgende ook eens proberen, om te kijken of het uitmaakt:
- sluit O.E.
- open SK
- ga naar Instellingen -> E-mail Account
- verwijder je O.E. account(s) in SK
- voeg daarna weer een account toe, maar kies er voor om NIET de automatisch gedetecteerde OE account(s) toe te voegen. In plaats daarvan kies je er voor om de account(s) handmatig toe te voegen. Let er wel op dat je de juiste gegevens invult, en dat je ook in OE de gegevens aanpast voor de inkomende server (veranderen naar 127.0.0.1) en je accountnaam (veranderen naar de volledige e-mail address van dat account).